2020 m. birželio 22 d., pirmadienis

Filmas: "Koma" / "Кома" / "Coma"


Sveiki,

Visiškai neplanavau žiūrėti šio filmo, tačiau po įtikinėjimo, kad šį filmą privaloma pamatyti, visgi pasidaviau ir nutariau dirstelėti, kaip rusų kinas geba sujungti „Pradžios“, „Matricos“, „Stalkerio“ ir kitų kultinių mokslinės fantastikos filmų elementus juostoje „Koma“ (rus. Koma) (2019). Tiesą sakant, nelabai žinau šiuolaikinių rusų kino aktorių, nors kai kurie tikriausiai labai populiarūs ir šiame filme galima atpažinti. Visgi negaliu pasigirti ir rusų komercinio kino gausa, nes paprasčiausiai tokios kino juostos beveik nepakliūva į mano žiūrimų filmų akiratį, tad nekomentuosiu nei komercijos dėsnio, nei aktorių.

Filmas siužetiškai nėra gerai realizuotas. Kai kas bandė išties lyginti su amerikiečių filmu „Pradžia“, kuris yra be jokios abejonės sudėtingos kompozicijos mokslinės fantastikos filmas, tačiau akivaizdu, kad tik tam tikros idėjinės gairės tesieja šiuos filmus: žanras, atskiro gyvenimo idėja žmogaus sąmonėje ir pasąmonėje. Realiai filmas architektoniškas, jame gausu įstabių dekoracijų, kurios neblogai idėjiškai ir techniškai perteiktos, todėl vietomis filmas išties žiūrisi dinamiškai, įdomiai, nes filmo kūrėjai leidžia iš tikrųjų pasijausti kaip svetimame pasaulyje, tačiau visas šio filmo gerumas, manau, ir pasibaigia...

Labai neįdomūs šabloniški veikėjai. Jeigu jau grupės lyderis, tai būtinai koks nors pripumpuotais pautais agresyvus ir nusikaltėlį primenantis vyras. Jeigu jau gražesnė mergina, vadinasi, du vyrai konkuruos dėl jos kaip dėl patelės gamtoje... Na, tokie perdėtai tiesmuki „natūralistiniai“ leitmotyvai kelia šypsnį. Vyrukas patekęs į kitą pasaulį jau pirmą dieną susižavi mergina, nors ką tik patyrė tokį šoką, kad daugelis iš mūsų pusę gyvenimo negalėtume atsigauti. Tą sąlyginį tipažą diktuoja populistinio žanro klišės, noras įsiteikti: sukurkime filmą, kuris primintų amerikietiškus galingus hitus, vadovaukimės tais pačiais triukais, todėl pasamdykime pagrindinį aktorių patrauklų ir sukurkime paviršutinišką meilės istoriją. Tai šiame filme absoliučiai neveikia, santykiai keisti karkasai, nuspėjami, o veikėjų pravardės (kaip senais gerais mokykliniais patyčių laikais) vėl taikomi gyvenime dėl karinės rokiruotės ir keistų militaristinių įstatymų paklusti besąlygiškai kapitonui. Visas tas atpažįstamų štampų rinkinys nepadeda kūrinio idėjai, galiausiai idėja, kad ir kokia ji gali pasirodyti gera, ima blankti, kai pradedi žiūrėti tuos suherojintus veikėjus, kurie nepateikia jokios filosofinės mintelės, kaip, pavyzdžiui, A. Tarkovskio „Stalkeris“, kuriame iš esmės filosofija ir siaubas klojasi ant tų pačių idėjinių pamatų ir visu tuo išgaunama unikali visuma. Deja. „Koma“ šito neturi ir lieka tiesiog idėjiškai neištransliuotas potencialas.

Mano įvertinimas: 6/10
IMDb:6.5


Jūsų Maištinga Siela

1 komentaras:

  1. Mano vardas Donnie ir aš esu 48 metų, turėdamas tris vaikus, mano santuoka beveik žlugo, kai sutikau gydytoją Ajayi, jį man pristatė draugas, kuris padėjo laimėti rimtą teismo bylą, kuri padarė ją labai turtingą, aš tikrai myli savo vyrą ir nenori, kad mes skyrybų, tačiau jis labai stengėsi dėl skyrybų, ir man tai buvo keista, nes jis yra mielas ir rūpestingas vyras man ir vaikams, bet staiga jis atsisuko prieš mus ir daugiau rūpi, aš jo maldavau kelis kartus, bet jis atsisako pakeisti savo širdį, žinojau, kad kažkur negerai, todėl sekiau savo draugo patarimus ir susisiekiau su rašytoju dr. Ajayi, paaiškinau jam savo situaciją ir jis papasakojo, kur yra problema. atvykęs iš pasikonsultavęs, aš parūpinau jam reikalingų daiktų, reikalingų rašybai, ir per tris dienas po to, kai buvo atliktas rašymas, mano vyras suprato, kad yra tinkamas jausmas ir nutraukia skyrybas, ir mes dabar gyvename laimingai. Aš rekomenduoju dr. Ajayi jums ir už tokią gyvenimo problemą, su kuria susiduriate. susisiekite el. paštu: drajayi1990@gmail.com arba „Viber / WhatsApp“: +2347084887094

    AtsakytiPanaikinti