2020 m. birželio 2 d., antradienis

Žurnalas Nemunas: elegancija, išskirtinis leidinys, patrauklus dizainas, turtingas turinys





Sveiki,

Paskutiniu metu esu susižavėjęs kultūros žurnalu „Nemunas“. Net nepastebėjau, kada jis pakeitė savo išvaizdą, gal prieš tris metus, gal ir seniau, tačiau koks patrauklus dizainas ir kokybė! Vyriausioji redaktorė Erika Drungytė irgi puiki! Ir viskas šiame leidinyje taip puiku, pradedant nuo vizualaus kas mėnesį pasirodančio vis kito viršelio, ant kurio vaizduojami garsūs menininkai ir viduje esančios atvirutės.

Paskutiniame numeryje tiesiog nebegalėjau atsitraukti nuo straipsnio apie čekų menininką Alfons Mucha ir apie jo meną, apie kurį rašo Eglė Petreikienė, ir tą puikų atviruką. Labai patinka, kad „Nemunas“ negaili per visą puslapį vaizduoti meno kūrinių, tarsi tampa ne tik straipsnių, interviu žurnalu, bet ir skoningu katalogu. Sakyčiau, toks leidinys mirtinai reikalingas Lietuvai, netgi „Kultūros barai“, „Metai“ ar „Literatūra ir menas“ negali sau to leisti, o „Nemunas“ gali. Net nepastebėjau, kaip kaskart vis dairausi prie spaudos lentynos vis naujo numerio.

O Jūs ar skaitote „Nemuną“?

Jūsų Maištinga Siela

1 komentaras:

  1. Mano vardas Loana, aš esu iš Monako. Aš turiu vaikiną, su kuriuo susidraugavau, dvejus metus. Jis tiesiog pabudo vieną rytą ir pasakė, kad santykiai baigėsi. Aš buvau ašarose beveik 4 savaites. buvau tokia sumišusi ir suirzusi. Aš pasiunčiau seserį ir geriausią draugę Susan eiti jo maldauti, bet jis tvirtino, kad santykiai baigėsi, kad jis nuo manęs pavargo. Iki labai geros dienos, kai išgirdau apie dr. Ajayi, skaičiau jo svetainėje keletą liudijimų, todėl nusprendžiau pabandyti. Aš susisiekiau su juo ir jis man papasakojo dalykų, kuriuos reikia padaryti, kad jis galėtų ištarti burtą. Iš pradžių galvojau, ar turėčiau tai padaryti, ir apsisprendžiau pamėginti. Aš padariau tai, ką liepė dr. Ajayi rašybos rašytojas, tada ne vėliau kaip per 7 dienas iš niekur mano vaikinas, kuris mane paliko be priežasties, vieną vakarą atėjo į mano namus ir maldavo, kad mane grąžintų, jis net atėjo su savo brolis ir paprašė atleidimo .. Po tiek skausmo, kurį praėjau, mano vaikinas vis tiek grįžo ... esu toks laimingas ... dėkodamas dr. Ajayi, galite susisiekti su juo dėl bet kokio rašybos darbo. Tikiu, kad jis pamatys jus per jūsų RYŠIŲ problemas.

    Paštas: drajayi1990@gmail.com
    „Viber“ / „Whatsapp“: +2347084887094

    AtsakytiPanaikinti