2020 m. birželio 8 d., pirmadienis

Šios dienos citata: rašytoja Samanta Schweblin apie normalumą, iracionalumą (kas tai yra?)


Sveiki,

Labai didelis žmonių dalis kenčia dėl to, kad jie jaučia socialinę atskirtį, nes jų nelaiko normaliais. Visi taip trokšta būti normaliais, kad galėtų sulaukti pripažinimo, jog tiesiog neretai (ypač jaunas, nesusitupėjęs žmogus) gali pridaryti iš maišto proveržio itin skaudžių dalykų. Man patiko vokiečių-argentiniečių rašytojos Samantos Schweblin, kurios netrukus lietuviškai pasirodys trečioji knyga „Kentukis“, mintis, kad būtent normalumas neegzistuoja, nes jis tėra tik atskaitos taškas, kuriame mes visi „susitinkame“ ir jis istorijos eigoje gali kisi bet kaip, kaip tik tą įprasmins įstatymai, ar kokie nors dideli socialiniai reiškiniai. Paprasta mintis, atrodo, kaip du kart du, bet gyvenimo praktika rodo, kad pernelyg dažnai tai pamirštame. Nežinau, kaip Jūs, aš tai pernelyg dažnai.

Visą pokalbį su rašytoja ir Audriu Ožalu galite paskaityti ČIA.

Jūsų Maištinga Siela

1 komentaras:

  1. Mano vardas Loana, aš esu iš Monako. Aš turiu vaikiną, su kuriuo susidraugavau, dvejus metus. Jis tiesiog pabudo vieną rytą ir pasakė, kad santykiai baigėsi. Aš buvau ašarose beveik 4 savaites. buvau tokia sumišusi ir suirzusi. Aš pasiunčiau seserį ir geriausią draugę Susan eiti jo maldauti, bet jis tvirtino, kad santykiai baigėsi, kad jis nuo manęs pavargo. Iki labai geros dienos, kai išgirdau apie dr. Ajayi, skaičiau jo svetainėje keletą liudijimų, todėl nusprendžiau pabandyti. Aš susisiekiau su juo ir jis man papasakojo dalykų, kuriuos reikia padaryti, kad jis galėtų ištarti burtą. Iš pradžių galvojau, ar turėčiau tai padaryti, ir apsisprendžiau pamėginti. Aš padariau tai, ką liepė dr. Ajayi rašybos rašytojas, tada ne vėliau kaip per 7 dienas iš niekur mano vaikinas, kuris mane paliko be priežasties, vieną vakarą atėjo į mano namus ir maldavo, kad mane grąžintų, jis net atėjo su savo brolis ir paprašė atleidimo .. Po tiek skausmo, kurį praėjau, mano vaikinas vis tiek grįžo ... esu toks laimingas ... dėkodamas dr. Ajayi, galite susisiekti su juo dėl bet kokio rašybos darbo. Tikiu, kad jis pamatys jus per jūsų RYŠIŲ problemas.

    Paštas: drajayi1990@gmail.com
    „Viber“ / „Whatsapp“: +2347084887094

    AtsakytiPanaikinti