2009 m. rugsėjo 4 d., penktadienis

Pensininkė gailisi avarijoje nulūžusių beveik metro ilgio nagų


Amerikietė močiutė teigia, kad 34 colių (86,4 centimetro) rankų nagų praradimas per automobilio avariją buvo dramatiškiausias jos gyvenimo įvykis, informuoja ananova.com. Ilgiausių nagų rekordą pasiekusi 68-erių Lee Redmond iš Solt Leik Sičio (Jutos valstija) nagus augino 30 metų iki vasario mėn. įvykusios nelaimės, praneša „Sky News“.

Pirmąjį kartą viešai kalbėdama po avarijos, ji sakė: „Tai, kad praradau savo nagus, buvo dramatiškiausias mano gyvenimo įvykis. Kai jų netekau, labiausiai mane sujaudino tai, kad nagai tapo mano asmenybės dalimi, todėl jaučiau, kad praradau dalį savęs.“ L. Redmond nagai dabar yra 11,5 cm ilgio. Ji teigia neketinanti užauginti tokių ilgų nagų, kokie jie buvo anksčiau. „Žmonės klausinėja, ar aš vėl auginsiu nagus, o aš sakau, kad ne, tai buvo vienkartinis dalykas“, – teigia ji. „Aš juos auginau 30 metų, kol jie pasiekė tokį ilgį ir pasiekiau pasaulio rekordą, o aš greičiausiai negyvensiu dar 30 metų.

www.delfi.lt

Šioje nuotraukoje - jos nagai. Pamačiau ir kažkaip pagalvojau, kad ji bulvių kasti tikrai negalėtų, nes patirtų dar didesnį šoką. Na, pensininkai gali auginti sau nagus, jie per gyvenimą užsidirbo, kad galėtų tai daryti, bet kažkoks jau labai keistas dalykas, turėti tokius nags, ar jūs taip nemanote? Geriau tokios moters neprašyti, kad pakasytų nugarą.

M.S.

1 komentaras: