2011 m. lapkričio 8 d., antradienis

Filmas: "Vaistai" / "The Cure"


Sveiki visi,
Šiandien noriu pristatyti kino filmą „Vaistai“ (The Cure) (1995 m.). Sakau, pažiūrėsiu šį filmą, nes labai jau suviliojo komentarai, kurie teigė, jog filmas sukrečiantis. Taigi pažiūrėjau ir aš... Filmas man jau dvelkia senesniais laikais, jau jaučiasi atotrūkis nuo mūsų laikų, kaip aktoriai aprengti, kokie automobiliai ir t.t. O ir pati tema, gan skaudi, berniukas serga AIDS ir jis neturi draugų, kaimynų berniukas taip pat neturi draugų, nes jį pravardžiuoja pediku... Du berniukai ima draugauti ir leidžiasi į kelionę, nes judviejų tėvai nesutaria.
Pats siužetas, tegu niekas nesupyksta, man nuvalkiotas. Priminė Ešlė ir Marijos Keitės Olson filmus, kada maištingos dvynukės mergaitės pabėga iš namų ir leidžiasi į pavojingą kelionę. Man regis, filmas ir liktų tokio primityvaus holivudinio lygio, jei ne tas AIDS t.y. „Holivudas kalba apie skaudžius dalykus“ ir nusivažiuoja. Man asmeniškai labiau patinka šviežesnieji filmai, kurie tikrai stiprūs tiek režisūrine prasme, tiek fikcija, kaip antai „Mano sesers globėjas“ ar „Kelias“... Šiam filmui parinkti labai prasti aktoriai, vaikai vos sugeba įsijausti į savo vaidmenis, abejotina ir pati režisūra, viskas kažkur matyta, regėta. Nieko aš asmeniškai iš šio filmo nepasisėmiau, tiesiog „prastūmiau laiką“. Galbūt tik scena, kai dvi motinos nueina pagaliau po kulminacijos pasikalbėti į namą, gal tada kažkas filme įvyko, nes jos aktorės profesionalės. Sunku dirbti su netalentingais vaikais...
Labai norėta iš filmo išspausti graudulio, daug manipuliacijos, nors yra ir tikrai girtinų vietų. Daug simbolikas, labai gražiai padaryta su batais, kai vienas pasiima ir išsineša ir palieka vieną draugui, bet tai teikia nenatūralumo jausmo, patetika. Patiko visai muzikinis takelis, jis visai tiko šiam filmui, nors irgi priminė standartus. Labai kažkodėl priminė filmą su Angelina Jolie „Ugningosios merginos“. Jei pažiūrėsite abu filmus, suprasite, ką turėjau galvoje... O šiaip, manau, kad nemažai dalei žiūrovų filmas tiktų ir patiktų, bet man jis toks „nelabai“, jei galima taip išsireikšti. Tikiu, kad gali ir sukrėsti, ir nustebinti, bet filmas nėra vien tik siužetas, jis yra ir darbas, ir režisūra, ir judėjimas, ir aktoriai, ir raiška... Deja, šis filmas, mano akimis, ne koks.
Įvertinimas: 6/10
Jūsų Maištinga Siela

2 komentarai:

  1. Filmas man jau dvelkia senesniais laikais, jau jaučiasi atotrūkis nuo mūsų laikų, kaip aktoriai aprengti, kokie automobiliai ir t.t. O tu matai kelintais metais filmas sukurtas?
    Be to aktoriai parinkti tikrai geri, ir vaidyba jų puiki

    AtsakytiPanaikinti
  2. Dėl talentingų aktorių nė už ką nesutinku. Turiu galvoje vaikų aktorių - labai ne kokie, sorry. O dėl aprangos aš ir lyginu, kad mūsų akims taip ir atrodo, kad senstelėjęs, o tu paimk 1994 sukurtą "Rudens legendos", tai šito tipažo nesijaučia. Bet juk tai subjektyvu.

    AtsakytiPanaikinti