2014 m. gruodžio 27 d., šeštadienis

Filmas: "Sukurk linksmas Kalėdas" / "Make the Yulletide Gay"




Sveiki,

Šiandien labai trumpai apie filmą „Sukurk linksmas Kalėdas“ (angl. Make the Yuletide Gay) (2009), kurį lietuviškai titruotą aptikau torrent‘uose. Ką aš galiu pasakyti apie šį filmą, kuris iš pažiūros lyg ir skirtas homoseksualų (LGBT) rinkai, bet, manau, visai nuotaikingai galėtų pažiūrėti visi? Ogi šį bei tą.

Romantinės komedijos nėra mano labai mėgiamas žanras dėl savo šabloniškumo. Šis filmas, sakyčiau, įkūnija visas šio žanro raškos štampus. Nieko šiame filme nerasite originalaus ar įdomaus, na, nebent tai, kad tai dviejų vaikinų meilės istorija. Tiesą sakant, filmas nuobodokas, viskas nuspėjama, neįdomu, dialogai absurdiški ir jeigu ne vienas kitas juokelis, tikriausiai daugelis gali užmigti per šią kino juostą. Į akis krenta ne tik prasta, sakyčiau, mėgėjiška režisūra, bet ir prasta vaidyba, kai kurie sprendimai atrodydavo labai lėkšti, neįdomūs, nors scenarijaus lyg ir būta gana vidutiniško.

Tipiniai komedijos tipo charakteriai, maniakiškos Kalėdos ir „mamyčių sūnelių“ santykiai be jokios problematikos išskyrus viena – kaip pasakyti tėvams, kad šalia manęs esantis vaikinas yra mano gyvenimo meilė? Žinoma, būta neprastų vietų, kur kvatoti galima netgi sočiai, bet kad ir „Kalėdinis filmas“, man jis ganėtinai per saldus. Jeigu norite filmo dėl vaizdo, o ne dėl to, kad praleisti valandas su kažkuo tikrai įdomiu, manau, šis filmas tiks.

Mano įvertinimas: 4.5/10
IMDb: 6.7


Jūsų Maištinga Siela

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą