2009 m. rugpjūčio 7 d., penktadienis

Mano naujasis paveiklas "Susidvejinusi Madam Butterfly"


Sveiki mielieji, taigi, neseniai pabaigiau rašyti savo trečiąją knygą, net akys paskaudo, nes pastaruoju metu ją redaguoju, skaitau ir bandau suprasti klaidas. Na, o po to ją duosiu savo geriausių draugų teismui, kurie perskaitys ir pasakys savo nuomonę. Galiausiai padėsiu į stalčių ir imsiuosi ketvirtosios, rimtos, storos knygos apie reinkarnaciją. Taigi, jau laukiu nesulaukiu, kada galėsiu suleisti dantis į sultingą tekstą, nes ketvirtosios knygos turiu parašęs apie šimtą puslapių, pavasarį buvo kilęs didžiulis įkvėpimas. Tai dabar reikės tęsti ir užbaigti. Iš tikrųjų per vasarą rašant tarpinį kūrinį kilo labai daug minčių ir bandysiu kaip nors jas realizuoti tekste. Šiuo metu bandau susitelkti ne tiek į gausumą ar produktyvumą, kiek į kokybę. Tikiuosi, kad lituanistikos studijos nuo rugsėjo man tik padės siekti kuo geresnės kokybės ir dar labiau išjausti, suprasti, suvokti ir pertransformuoti save literatūros plotmėje. Nagaliu atsisakyti dar vienos savo aistros – tapymo. Visą vasarą, kol pas mane vyko remontai taip ir knietėjo išbandyti savo jėgas ant tikros drobės! Visą vasara tyliai inkščiau kaip šunytis, kol galiausiai atsirado sąlygos ir nubėgau tekinomis nusipirkti drobės. Įdedu naujausio darbo nuotrauką, kuris papuoš mano jaukų kambariuką. Tikiuosi, kad netolimoje ateityje, kai pagerės finansinė situacija, galėsiu nutapyti daugiau darbelių. Mėgstu siurelistinius tapymus, tikrovės, o gal mano vidinio pasaulio iškreiptą, pertransformuotą tikrovės kratinį, todėl mano paveikslai gaunasi tokie netikroviški, nenaturaliai ryškūs, bet toks matyt jau esu. Net mintyse su savimi juokavau, kad šį paveikslą reikės pavadinti „Susidvejinusia Madam Butterfly“. Juokauju. Kai kam tai gražu ir patinka, kai kam tai gali pasirodyti infantiliška ir demoniška, bet tokia ta jau mano kūryba.


Jūsų Maištinga Siela

1 komentaras:

  1. Čia kuriame Madam susidvejinusi: aukštesniajame ar žemesniajam paveiksle? :D

    AtsakytiPanaikinti