2012 m. lapkričio 21 d., trečiadienis

Filmas: "Submarinas" / "Submarino"



Sveiki visi,

Šiandien mano kino rate sukasi danų režisieriaus Thomas Vinterberg juosta „Submarinas“ (Submarino) (2010 m.), tais pačiais metais sukurtą juostą, tik britų, tuo pačiu pavadinimu esu pristatęs ir jos totaliai skirtingos tiek žanru, tiek siužetu. Na, danų „Submarinas“ yra tamsių ir niūrių spalvų drama, kuri mums pasakoja apie dviejų brolių gyvenimus vaikystėje ir jiems sulaukus vidutinio amžiaus. Kitaip sakant, kiek žmogaus likimą gali įtakoti sunki socialinė padėtis ir motina girtuoklė... Šiaip drama tikrai ganėtinai sunki ir, sakyčiau, pagal jauseną, spalvas labai artima skandinaviškom socialinėm dramom ir net savotiškai man priminė kitas matytas juostas „Tyranozauras“, „Laukinis Bilas“ ir t.t.

Negaliu sakyti, kad juosta pritrenkė, tačiau mėgautis tikrai yra kuo. Visų pirma pasakojamoji istorija nėra nuobodi, išparceliuota po lygiai kiekvienam broliui, todėl istorija gali apsirodyti iš pradžių nevientisa ir truputį chaotiška, tačiau viskas galiausiai, kaip ir galima nuspėti, susilieja į vientisą ir tolygų pasakojimą. Gražus skandinaviško tipo režisūrinis braižas, noras iškelti sunkaus likimo nuskriaustą žmogų ir tokiu būdu smūgiuoti į „gero kino“ apdovanojimo aukštumas. Man asmeniškai, kaip jau minėjau, drama pakankamai stipri, bet nepribloškiančiai, kaip norėtųsi kitoniškumo, savitumo, ypatingumo to, ko nebūčiau matęs. Dabar lieka mėgautis tik istorija, tačiau naujų „energijų“ pasisemti man nepavyko. 

Mano įvertinimas: 8/10
IMDb: 7.6


Jūsų Maištinga Siela

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą