2012 m. lapkritis 6 d., antradienis

Kaip sumažinti pilvą? Pilvo preso pratimai, joga pilvui




Sveiki visi,

Keli draugai, retkarčiais čia apsilankantys, man nusiskundė, kad paskutiniuoju metu žaibiškai auga pilvas ir sunku su tuo kovoti. Ypač sunku tiems, kurie turi savo dienos tradicijas – rytinis maistas, darbas iki vakaro, grįžimas namo, noras atsipalaiduoti su alumi ir taip be paliovos, o sportui ir sveikai mitybai praktiškai nebelieka nei valios, nei noro. Neretai pilvas auga ir tiems, kurie dirba „ofisinį“, sėdimąjį darbą, bet žinoma, nemažai prie to prisideda medžiagų apykaitos greitis bei paveldėti genai. Bet juk kažką galima daryti, kad pats ar pati (juk pilvas auga ne vien vyrams!) jaustumeisi daug geriau ir nebeliktų liūdnų minčių apie savo išsiderinusias fizinius proporcijas.

Šiaip manau, kad bent kartą dienoje. Na gerai, šunys matė, bent tris kart mažiausiai į savaitę gerai pajudėti ir nuprakaituoti įvairiais fiziniais pratimais, kurie ne tik padės beaugančiam pilvukui sublogti, bet ir šiaip atsigausite emociškai. Didesnis fizinis aktyvumas ypatingai gerina nuotaiką – tuo aš pats įsitikinau, nesijauti subliuškęs ir bejėgis. Tik sunkiausia prisiversti link to žengti pirmuosius žingsnius, o vėliau tai tampa neatsiejamais gerų pojūčių „narkotikas“.

Štai vienas vakarietiškas pavyzdys, kaip galima sporto pastangomis pagerinti savo pilvo presą. Pats tai išbandžiau ir galiu pasakyti, kad po 8 minučių pavargau kaip reikiant. Svarbu darant pratimus, nekelti kaklo, nes jį po to gali skaudėti, į priekį kelkite pečius, iš pradžių gali pasirodyti sunkoka, bet priprasite. Pasižiūrėkite:


Galite vadovautis ir robotiniu variantu, bet iš esmės pratimai tokie patys:


Pilvą galima liekninti sujungus su vakarietiškai adaptuota joga ir jos pratimais. Štai vienas pratimas, panašus į saulės nusilenkimą, kuris ne tik išjudina pilvo raumenis, bet ir subalansuoja viso kūno raumenų judesius bei energetiką. Jogoje svarbu sekti įkvėpimus ir iškvėpimus. Iš pradžių gali atrodyti sudėtinga, bet po to viskas vyksta savaime.


Smulkiau viskas nupasakojama:


Žinoma, stebuklų didelių nesitikėkite, jeigu nenormalizuosite ir nereguliuosite mitybos. Raumenys gali susiformuoti tik po riebalais ir jausitės tik tvirtesni, bet neliekni. Taigi, viskas eina iš vien. Valia jūsų rankose.

Jūsų Maištinga Siela

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą