2017 m. vasario 16 d., ketvirtadienis

Skaitytojos klausimas: Kaip aš suspėju pamatyti tiek filmų ir perskaityti tiek knygų?




Sveiki, skaitytojai,

Neseniai viena komentatorė paklausė manęs ir susimąsčiau, (cituoju):

„Labas, tiesiog is smalsumo paklausiu: kaip speji paziureti TIEK filmu ir perskaityti TIEK knygu? Nes as, net kai turiu daug laisvo laiko, negaliu perziureti daug filmu, nes tiesiog nespeju ju "suvirskinti". Cia grynai klausimas tiesiog nes smalsu.“

Ir iš tikrųjų, kaip aš viską suspėju? Klausiu dabar savęs. Na, tai nėra lengva, nes laikas tikriausiai vienas įdomiausių ir brangiausių neapčiuopiamų ir nesuvaldomų turtų. Sakyčiau, ne tiek ir daug ir skaitau. Viso labo per mėnesį vieną, o kartais dvi geras knygas – kruopščiai jas renkuosi, nes skaityti bet ką yra pernelyg didelė prabanga. Taigi per metus perskaitau arti 30 knygų, kai kituose bloguose esu aptikę perskaito daugybę iki 150 knygų ir mano skaičiai nėra jokie stulbinantys.

Su filmais pavyksta visaip, nes kartais ne aš juos renkuosi, bet mano draugai, ir ne visada tai, kas man patinka. Viso labo per savaitę trys-penki filmai. Užkietėję kino maniakai, kurie iš tikrųjų turi laiko žiūrėti kiną visur ir visada, pažiūri ir po dvidešimt-trisdešimt kino juostų per savaitę. 

Visgi suprantu, kad kartu esu ir laimės kūdikis, kad galiu sau tai leisti, nes vaikų neturiu, šuns neauginu, gėles laistau retai, prie puodų nestoviu, gyvenime svarbi man buities švara, mylimas žmogus, darbas ir kultūrinis gyvenimas. Dideliais draugais ir nuolatiniu bendravimu su kitais negaliu pasigirti, todėl laiką skiriu siurbdamas tai, kas iš esmės teikia malonumą – iš to ir atsiranda tas laikas viskam skaityti ir pamatyti.

Jūsų Maištinga Siela

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą