2019 m. liepos 22 d., pirmadienis

Filmas: "Helovinas" / "Halloween"


Sveiki,

Vis grįžtu prie pramoginio kino ir šįkart apie kino siaubo klasika tapusį filmą „Helovinas“ (angl. Halloween) (1978), kurį režisavo John Carpenter. Po šio filmo per ilgus dešimtmečius filmas sulaukė ne vieno tęsinio, paskutinis pristatytas dar pernai (2018), tačiau įspūdžio, deja, jis nepadarė. Tiesą sakant, nelabai tikėjau, kad sudomins ir įtikins šioji dalis, nes filmus dažniausiai vertinu pagal poveikį (ypač siaubo žanrą), tačiau visgi kirbėjo toji pasislėpusi mintis, kad tai tikriausiai ir bus pati geriausia „Helovino“ dalis, kurią taip puikiai įvertino kino kritikai ir žiūrovai.

Filmas nufilmuotas pagal aštunto dešimtmečio maniera, jame dar visai jaunutė pasirodė aktorė Jamie Lee Curtis, kuri dėsningai seks kiekvieną šios frančizės dalį. Filmo specifika, palyginus su paskutiniąja dalimi, atrodo kiek vaikiška – tie nesibaigiantys susižvalgymai, įtarimai, kad tave seka, paauglių mergaičių seksualiniai ypatumai, bet labiausiai stebina tie telefoniniai skambučiai, kurie verčia iš koto – kas kelias minutes skamba tas telefonas, kad pasakytų ką nors nereikšmingo! Nereikšmingo mums, žiūrovams, o štai merginų gyvenime, kur meilės reikaliukai, tai labai svarbu...

Ar buvo baisu? Nelabai. Gal vietomis, kaip ir pridera siaubo filmui, kur įsibėgėja trilerio vyksmas ir žudymas. Atrodo, pernelyg klaidų nepadaryta, viskas „sukrenta“ į savo logikos vagas, pavyzdžiui, kad Maiklas Majersas yra ne žmogus, todėl jo mezgimo virbalu ar paprasta kulka nenužudysi. Tiesa, iki tikrosios įtampos teks palaukti, nes filmas gana ištęstas, kuriant persekiojimo ir žudiko stebėjimo atmosferą, kas iš esmės veikia visai neblogai, tačiau matantiems pernelyg daug šiuolaikiškesnių siaubo filme esančių elementų, pastebės, kad klasikiniame variante nieko stebuklingo visgi nėra. Galima tik žiūrint suvokti, kokią didelę įtaką šis filmas darė siaubo kino žanrui ir kiek vėlesni projektais perėmė „Helovino“ elementų. Visgi vertinant subjektyviai, manding, šis filmas vidutiniokas.

Mano įvertinimas: 6/10
Kritikų vidurkis: 81/100
IMDb: 7.8


Jūsų Maištinga Siela

2 komentarai:

  1. Sveiki visi, mano vardas Rusnė Lubienė. Taip pat esu čia, kad padėkočiau daktarui Isikolui, kurį Dievas panaudojo sugniuždyti mano padėtį ir sugrąžinti džiaugsmą bei laimę mano namuose. Aš praradau savo vyrą dėl moters užsienyje, kai jis išvyko dirbti į tą patį regioną, kuriame ji gyvena. Niekada nežinojau visko, kas nutiko, kol mano draugas man neatsiuntė abiejų kartu nuotraukų ir po to supratau, kad tai buvo priežastis, kodėl mano vyras atšalo ir paliko mane. Mano vyras buvo užhipnotizuotas ir valdomas, ir aš viską žinojau, kai susisiekiau su gydytoju Isikolo, kai ieškojau pagalbos ir neradau. Jis patikino mane sugrįžęs ir atgavęs mūsų meilę bei laimę, ką jis padarė, o rezultatas pradėjo reikštis po 48 valandų. Dabar aš grįžau savo vyrą ir negaliu pakankamai padėkoti daktarui Isikolo už jo sąžiningumą ir palaikymą. Tiesiog atsiųskite jam žinutę per WhatsApp +2348133261196 arba el. laišką adresu isikolosolutionhome@gmail.com, jei jums reikia pagalbos.

    AtsakytiPanaikinti
  2. Aš esu Barbara Giedrius ir noriu pasakyti, kad meilė išlieka nuostabi, kai esi su savo sielos draugu, o laimė visada bus užtikrinta jums abiem. DR ISIKOLO privertė mane suprasti, kad tu gali susigrąžinti tai, kas tau daro gyvenimą gražų, kai praradau viltį susigrąžinti savo vyrą ir jis grąžino jį man. Mes turėjome sudėtingus santykius ir visą laiką kovojome, o jo širdis buvo sudaužyta, o aš buvau apgailėtinas. DR ISIKOLO pateko į nuotrauką po kelių bandymų jį susigrąžinti ir nepavyko. Jis atkūrė meilę ir ryšį tarp manęs ir mano vyro, o po 48 valandų mes turėjome pasimatymą ir viską aptarėme, o dabar planuojame susituokti ir gyventi laimingai kartu amžinai. Žodžiai negali išreikšti mano dėkingumo DR ISIKOLO ir visiems, kurie apie jį gerai kalbėjo, niekada apie jį nemelavo, nes jis tikrai yra patikimas. Susisiekite su juo šiandien ir leiskite jam padėti ir jums. paštu: (isikolosolutionhome@gmail.com) arba rašykite jam per WhatsApp: +2348133261196

    AtsakytiPanaikinti