2014 m. liepos 10 d., ketvirtadienis

Yra kaip yra: Banano žievės sindromas




Sveiki,

Taip, regis, taip ir yra. Dievas arba Velnias, o gal abu susimokę išmintingai rengia man spąstus, kruopščiai dėlioja ant kiekvieno žingsnio banano žieves. O ką aš? Ką aš galiu? Užlipu ant kiekvienos klaidos, ant kiekvienos banano žievės ir krentu. Ilgai ir skausmingai. Ir vos, rodos, atsistoju, tuoj kaip aklasis užlipu ant kitos žievės. Ir taip visada, per amžius, kol esu čia ir dabar. 

Apsimesti, kad esu tuo patenkintas? Ne, neleidžiu tokios naivumo prabangos. Tiesiog niekaip negaliu savęs apvalyti nuo mėlynių, įbrėžimų ir kitų kruopščiai suplanuotų Dievo ir Velnio klaidų. Apsivalymas... Argi jis būna? Ar būna taip, kad išvengiame savo likimo, programos? Argi galime pakeisti lemtį ir savo prigimtį? Galime neužlipti ant banano žievės?

Vien apie tai galvodamas ir mąstydamas, permąstydamas jaučiuosi slidinėdamas ant dar vienos banano žievės. 

Atleiskite už tokius pesimistinius įrašus, tačiau tiks Astos Stašaitytės laidos iškalbingas pavadinimas Yra kaip yra! Ką čia ir bepridursi.


Išalsuotas kūnas

Nutrūksta siūlai
Ir Moiros netenka darbo...
Žirklių išdavystės –
Venų žvynai ir žvirgždas.

Nutrūksta lynas
Per širdies aortą
Ir krenta į grabo gobeleną
Išalsuotas kūnas.

Tik popierius,
Tik kalijos užvožtas žiedas
Storoje knygos tome
Neprašo žirklių
Ir apskritimų
Su lėkščių dėmėm
Ant pergamento
Lapo, kur klounas
Kviečia įsigerti
Į jo tylią vyno taurę.





 

Jūsų Siela

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą