2024 m. rugsėjo 23 d., pirmadienis

Maištingos Sielos pozityvumo dienoraštis nr. 72: pirmoji 7 šaukštų grikių mitybos diena

 

Sveiki,

 

Eksperimentas su mityba! Pirmoji diena su 7 grikių šaukštais. Kadangi esu daręs organizmo valymus su kelių dienų badavimu, tai šįkart nusprendžiau išbandyti dėl dar geresnės fizinės savijautos grikių mitybą. 7 šaukštai be jokių pipirų ir druskos, vien tik kruopos visą dieną. Ryte keli šaukštai grikių, grįžus iš darbo – keli šaukštai grikių, vakarienei – likučiai.

 

Pirmoji diena, laikantis saikingos grikių mitybos (net nesakau, kad dieta), praėjo sklandžiai. Buvo, žinoma, pagundų pavakariais pasišildyti skanios gruzdintos vištienos, kitaip sakant, nusižengti, tačiau sąmoningai to nedariau, nes žaisti mitybą ir valyti organizmą iki penktadienio vakaro yra smagus žaidimas. Valios ir kantrybės, nes ne kūnas valdo mane, o aš kūną – to nereikia pamiršti. Ar buvau labai jau alkanas? Pavakariais taip, bet ne kaip žvėris. Tai visada mano alkio piko metas, norisi lįsti į šaldytuvą, bet sakau NE. Keli grikių šaukštai numalšina alkį ir vėl viskas gerai, nes kimbu į darbus, knygos skaitymą, buitinius apsikuopimus ir pabaigsiu šiandien žiūrėti serialą, kurį norisi rytoj pristatyti ir jums.

 

Viskas sustyguota, proporcingai mankšta ir sportas, poilsis. Kol kas jaučiuosi gerai. Pirmasis grikių šios dienos efektas yra pagerėjusi uoslė. Žiūrėsiu, kaip bus rytoj.

 

Maištinga Siela


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą