2024 m. spalio 5 d., šeštadienis

Maištingos Sielos pozityvumo dienoraštis nr. 72: man įdomu kurti geras emocijas ir situacijas

 

Sveiki,

 

Net neįsivaizduojate, kiek pas mane pastaruoju metu minčių apie tai, kaip mane vertina, mato ir ką apie mane sako kiti. Ogi be reikalo. Viską, ką pradedu manyti apie save socialinėje erdvėje, tampa nuspėjamais kitų pasakymais, nepasakymais, atsklidusiais pletkais ir t. t. Tai žeidžia tol, kol pats sąmoningai ar nesąmoningai iš inercijos leidžiuosi į modelius kas, ką ir kaip apie tave pasakys, bet esmė tame, kad tai taip absoliučiai nesvarbu, kad net graudu ir juokinga, kiek tokios iliuzijos gali įvaryti streso, panikos ir nepatogumų, galų gale tai atima gyvybines ir kūrybines galias, dažnai jaučiuosi dėl to prislėgtas, pažeidžiamas ir privalau, atrodo, elgtis ir sakyti atsargiau, nei sau leisčiau.

 

Visgi pirmoji gera žinia yra ta, kad suvokiu šią situaciją ir ją atpažinęs galiu keisti savo minčių algoritmą, tyčia žaisdamas, paleisdamas dramatiškas mintis juokais, pokštaudamas. Nerimtumas išties labai geras ginklas įveikti sunkumui, mes esame dažnai per rimti ir dažnai negailestingi kitiems, nes manome, kad ir kiti taip su mumis. Kitaip sakant, esame atšvaitai vieni kitų, todėl, jeigu pakeiti savo aukos poziciją į tai, kad tavęs iš esmės neįmanoma sužeisti, kol pats neleidi emociškai ir mentališkai sužeidžiamas, esi nenugalimas. Tą žinant diena tampa kitokia ir tu kitiems tampi kitoks.

 

Mintis, kad kiti nesvarbūs, sakysite, pernelyg egoistiška, tačiau viskas yra ne apie kitus, viskas yra apie jūsų santykį su išore, kurioje kiti iš esmės nelemia tavo vidinės būsenos, jeigu nesutelki visų savo jausmų ir minčių į kitus. Vadovaudamiesi šia logika iš esmės, galima sakyti, kad didžioji dalis gyvenimiškų problemų (nekalbu apie sveikatą, fizines nelaimes ir tų dalykų, kurie neatšaukimai įvyksta kaip tragedija), visgi didžioji dalis tėra tik iliuzijos, mes kuriame problemas, kurias spręstume, nes nežinome, ką be jų darytume. Bet juk dėl to, kad judame iš inercijos susireikšminę. Manau, kuriant lengvumą kasdienybėje svarbu atsisakyti šito.

 

Aš atsisakau kurti problemas.

Aš atsisakau kurti problemas.

Aš atsisakau kurti problemas.

Aš atsisakau kurti problemas...

 

Geriau netgi sakyti tokią mantrą, be žodžio problemos:

 

Man įdomu kurti geras emocijas ir situacijas.

Man įdomu kurti geras emocijas ir situacijas.

Man įdomu kurti geras emocijas ir situacija...

 

Maištinga Siela


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą