2012 m. gegužės 25 d., penktadienis

"Eurovizija 2012 - žiūrėti ar užmigti po stalu?"



Sveiki visi,

Pagaliau galime nusiplauti Garliavos skerdynių siaubą, paskalas, mergaitės klyksmus ir, anot kitų, džiaugsmingą juoką ir kaip kasmet džiugiai pakalbėti apie „Euroviziją“. Taip, teko ir man stebėti pusfinalius ir dar vakar, gurkšnodamas tauriuosius gėrimus, rydamas ne itin valgomus sausainius, spoksojau į LRT ir laukiau, kada tas mūsų Donatas Montvydas užlips su raiščiu ant akių, o gal jį kas nors kaip neregį įves ir pastatys reikiamu kampu, reikiamoje šviesos rampoje – juk žinote, kaip kiekvienas centimetras ten apskaičiuotas.

Sureikšmintas dėmesys „Eurovizijai“ gal ir geriau nei Garliava. Šiais metais taip vangiai žiūrėjau šį konkursą, kad tiesiog jaučiausi bežiūrėdamas dėl įpročio, vien dėl to, kad per tiek metų tai jau įaugo į kraują ir, žinoma, nieko negalvojau – pateks ar ne pateks, tai tegu Palmyra Kelertienė kortomis ar bežiūrėdama į žvaigždes tepasako, o aš tik mėgavausi dainomis. Tiesa, nebuvo tiek daug ir tų dainų, kurias užsimerkęs galėčiau klausytis savo malonumui ir priglausti prie savo MP3 takelio. Tiesa, visas dainas „suzipintas“ parsisiunčiau gal prieš gerą mėnesį, bet taip ir neišpakavau ir nepaklausiau – sakau, kas su manimi negerai, kuri tikroji mano „Eurovizijos“ dvasia? Kažkur išgaravo, bet ką jau padarysi...

Kad „Euroviziją“ laimės Švedija – niekam ne paslaptis, todėl šį konkursą padaro dar vangesnį. Šamaninis įvaizdis, puikus operatoriaus darbas, choreografija ir vėjas plaukuose daro išskirtinį įspūdį, o ir pati daina patraukli klubams ir kurti įvairiems remx‘sams, žodžiu, tikra „Euforija“. Skeptiškai žiūriu į šią dainą, teko matyti, kaip ji šiemet laimėjo Švedijoje ir buvo sutikta ypač šiltai ir su rekordiniais balais, o mano draugai Facebook‘istai jau kelis mėnesius nepaliauja jos „taginti“ ant sienų ir klausytis – rezultatas šeštadienį bus aiškus, o Rusijos babūnės liks it musę kandusios – sakau aš Jums, kad labai nustebčiau, jei kitąmet konkurso nebūtų Stokholme.

Iš visko, ką vakar girdėjau, man asmeniškai patiko vos keletas dainų, o ypač Estijos bei Bosnijos ir Hercegovinos – abi šalys pateko į finalą ir esu tuo patenkintas. Jei bus progos ir nieko geresnio neatsiras, tai finale balsuosiu už Estiją ir ne dėl to, kad mūsų pusbroliai už mus niekada nebalsuoja, bet dėl to, kad patiko daina, galiausiai čia ir yra dainų konkursas.

Gero Jums ateinančio šeštadienio!  


Estonia – Ott Lepland – Kuula



Jūsų Maištinga Siela,
Man galite parašyti: cirkininkas@gmail.com

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą