2014 m. sausio 6 d., pirmadienis

Gatvė: pats sau personažas




Sveiki, mielieji,

Vakar ėjau tuščia gatve. Joje nieko nebuvo. Pamaniau, kad tai tuščias knygos puslapis, kurį dera užpildyti veikėjais, keistais susitikimais, avarijomis, juodų kačių perbėgimais per gatvę, sudaužytu pieno buteliu, o galgi net cypiančiu partrenktu šunimi, paauglių bučiniais ir barniais iš trečio aukšto praviro lango. Bet joje nieko nebuvo. Tik aš. Vienintelis šio puslapio personažas, o galgi net visos knygos. Aš. Telpantis į vieną sakinį.

„Jis mąstydamas nuėjo gatve“. Be avarijų, kačių, bučinių ir barnių.

Pabaiga. Sakyčiau, labai laiminga pabaiga.

Jūsų Maištinga Siela

2 komentarai:

  1. „Jis mąstydamas nuėjo gatve“.
    Pagaliau , pamąstymas , prilygstantis , net mano mėgiamam Alessandro Baricco "Šilkas"...Būsiu banali , bet man , tai stiliaus šedevras , žodžių nedaug , bet kokia erdvė pamąstymams , visi žinome , kad "Šilke" , net vieną dalį sudaro tik 18 žodžių...Likau sužavėta , užburta ...Tai va , džiugu , kad šis Jūsų parašymas man priminė "Šilką ''... sveikinu !
    LACRIMA HELIADAE

    AtsakytiPanaikinti