2016 m. gruodžio 1 d., ketvirtadienis

Šansas trims naujiems serialams: "Kortų namelis", "Vakarų pasaulis" ir "Egzorcistas"



Sveiki,

Kol ilsiuosi ir kaupiu jėgas naujiems „Begėdžio“ ir „Oranžinė – tai nauja juoda“ sezonų peržiūroms, nebeturiu kažkaip noro užbaigti nei „Svetimšalės“ sezono, nei pradėti „Salemo“, o baimė nusivilti „Kaip išsisukti įvykdžius žmogžudystę“ neleidžia pradėti naujojo sezono, tad nutariau progą suteikti apskritai naujiems TV serialas. 

Vienas iš atrankos kriterijų buvo geri kritikų įvertinimai, įdomios temos, aukštas IMDb (kad ir kaip kritikuotume šį rodiklį, jis vis tiek mane veikia) bei originalūs scenarijai.




Pirmas šansas suteiktas seniai mano nusižiūrėtam serialui „Kortų namelis“. Kol kas labai primena man „Poną Robotą“, bet gal kiek atrodo „blaivesnis“, tik dar intrigos nepagavau, bet užtat aktorių amplua bei režisūros stiprybę įžvelgiau nuo pat pirmųjų kadrų. Tik nesu tikras, ar ilgai ištversiu politinį nešvarų pasaulį, kuriame sukasi intrigos, purvas, šmeižtas...





 „Vakarų pasaulis“ šio rudens sezono sensacija. Kol kas mačiau tik vieną seriją, bet esu labai nustebintas, labiau nei po serialo „Egzorcistas“. Surinkti puikūs aktoriai, bet labiausiai mane jaudina pati serialo idėja ir scenarijus, kuris gal kiek teatrališkai kompoziciška, bet tai vis tiek jaudina. Pažiūrėjau pirmą seriją ir pasakiau sau: vau, kad tokius serialus būtų kūrę prieš 20 metų, dabar serialų pasaulis atrodytų labai kitoks. 

Kitas serialas pasirinktas iš nostalgijos seniesiems siaubo filmams. Po pirmos serijos pagalvojau: vau, gerai, žiūrėsiu ir toliau, bet po „Vakarų pasaulio“ pasidarytos premjeros, visgi tenka sutikti, kad šis serialas nėra jau toks ir geras. Veikiau komerciškai vidutiniškas. Tiesą sakant, po kelerių serijų suabejojau juo ir net nebežinau, ar pritempsiu iki sezono pabaigos, nes prastiems serialas laiko labai gaila.

Taigi tokie mano nusitaikyti perliukai, jeigu pavyks nors vieną pamatyti iki sezono galo, būtinai išvysite čia mano recenziją.

Jūsų Maištinga Siela

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą