2020 m. balandžio 13 d., pirmadienis

Graham Swift - tai ką būtina išversti į lietuvių kalbą: Motinų sekmadienis, Vandenų žemė, Į dienos šviesą


Sveiki,

Britų rašytojas Graham Swift (g. 1949) be jokios abejonės yra vienas iš didžiausių mano literatūrinių atradimų pernai. Šiandien turime tris romanus lietuviškai „Motinų sekmadienis“ (Baltos lankos), „Į dienos šviesą“ (Alma littera) ir „Vandenų žemė“ (Lietuvos rašytojų sąjungos leidykla).

Jau baiginėju skaityti šį nuostabų autorių ir netrukus paskelbsiu paskutinę „Į dienos šviesą“ recenziją, bet vis dar galvoju, kad galėtume šį puikų gurmaniškos kokybės autorių išsiversti į lietuvių kalbą. Visų pirma, labai trūksta Booker premija įvertinto jo romano „Last Odres“, už kurį 1996 metais autorius pelnė Booker premiją. Taip pat šiemet pasirodys jo naujausias romanas „Here We are“, kuris tikriausiai daug ką žada užkietėjusiems rašytojo gerbėjams.

Šis įrašas ne šiaip sau, o tiems, kurie ieško itin aukštos, subtilios literatūros, kur forma, literatūrinis skonis, trapumas eina išvien lėtoje pasakojimo eigoje. Galgi atsiras iš vertėjų, kas ryšis išversti dar jo knygų?

Jūsų Maištinga Siela

1 komentaras:

  1. KAIP GRĮŽTI SAVO LOVERĄ PO 24 VALANDŲ PAGAL GALINĮ SPELDINIMO RAKTUVĄ, KURIUO PRADĖTAS DR PADMANAS

    Šis straipsnis yra liudytojo, su kuriuo sutikau ieškodamas ratuko, kuris galėtų padėti man susigrąžinti buvusį vyrą po pertraukos, liudijimas, ir aš labai džiaugiuosi galėdamas pasakyti, kad mano buvęs vyras grįžta pas mane ir jis šiuo metu yra mano vyras. ir šiuo metu esu vedęs Jude'ą Rotšildą. Jude mano vyras, ir mes taip mylėjome vienas kitą, bet mano tėvai buvo prieš mus, matydami vienas kitą. Turėjome nesusipratimą dėl šeimos ginčo ir išsiskyrėme, bet mano meilė jam nepaliko manęs, nes jis buvo mano pirmoji meilė. todėl susisiekiau su DR PADMAN, kad padėčiau man ją atkurti. Šiandien džiaugiuosi, kad mano buvęs vyras dabar yra su manimi. Ačiū DR PADMANU ir linkiu visiems, kuriems reikia pagalbos, paprašyti pagalbos iš šio rašybos keitiklio ir išspręsti jūsų problemas. Susisiekite su jo el. Pašto adresu info@padmanspell.com arba https://twitter.com/padman_dr. (padmanlovespell@yahoo.com) https://padmanspell.com/index-3.html arba paskambinkite jam per „WhatsApp“ +19492293867

    AtsakytiPanaikinti