2023 m. liepos 21 d., penktadienis

Šios dienos daina: Monika Liu – Kodėl tu čia? [lyrics / žodžiai]

 

Sveiki,

 

Šiandien trūktelėjo prie šiuolaikinės populiariosios lietuviškos muzikos. Ne visada jos klausausi, galgi net labai retai, tačiau, kai jau visai prastai, prisimenu Monikos Liu dainą „Kodėl tu čia?“, kuri kartu tapo ir ketvirtuoju solinio albumo pavadinimu, pasirodžiusiu šiemet gegužę. Šįkart konkrečiai apie pagrindinę albumo dainą, kuri tikriausiai tapo atlikėjos pastarųjų metų gyvenimo išraiška, skyrybos, daug dėmesio TV projektuose ir, žinoma, Eurovizija, kuri kaip reikiant išsunkia. Visgi daina nuostabi, kaip atlikėjai ir būdinga, savitai ekspresyvi. Gilios bosinės gitaros natos, atlikėjos tyčia įžemintas  balsas, o jau vaizdo klipas yra ikoninis. Jūs tik pažiūrėkite, kokiomis ekspresyviomis priemonėmis ir kiek tyčia makabriškai ironiškomis grimasomis perteikti vaizdai, tad ir režisierius Saulius Baradinskas, kuris kūrė šį klipą, iš esmės perteikia gana Q. Tarantino beprotišką holivudinę tekstūrą, kuri be galo tinka dainai. Debiutavusi daina top 100 per pirmą savaitę iškart pasirodė 14 vietoje. 

„Kai tave įskaudinęs žmogus vis dar yra tavo namuose, o tu savęs klausi „Kodėl tu čia?“, vadinasi laikas paprašyti namų raktų ir tarti „viso gero“. Esu taip padariusi“, – prisimena Monika. Kadaise neištikimybę išgyvenusi Monika Liu subėrė jausmus į naująją dainą „Kodėl tu čia?“. Joje dainininkė ir dainų kūrėja pasakoja apie vyrą, kuris išėjo į darbo vakarėlį ir naktį negrįžo: „Ši daina parašyta iš moters perspektyvos“, – pasakoja kūrėja.



 

Monika Liu – Kodėl tu čia?

[lyrics / žodžiai]

 

Tą rytą pakilo saulė aukštai kaip niekada

Atrodė diena bus eilinė savotiškai paprasta

Akių nepramerkus ranka ieškojo tavęs

Bet koks nemalonus siurprizas

Šalia - tuščia vieta

 

Keliuos, lekiu, skubu

panika puola mane

Gal tu pavargęs vargšeli ant stalo užmigai darbe?

Apsipilu vandeniu šaltu - tarpdury stovi tu.

Gesinu cigaretę į delną ir klausiu

 

Kodėl tu čia?

Kodėl tu čia?

Kodėl tu čia?

Kodėl tu čia?

 

Kaltas, kaltas ir dar kartą kaltas, žmona

Kad nusekiau paskui šilkinį sijoną.

Vakare buvo tamsu , patikėk, man baisu , bet vistiek

suprask ir mane -

ar aš dar kažkiek egzistuoju tavo prioritetų sąraše?

O ji eidama pro šalį pagyrė mane.

ką sakė?

sakė aš geriausias, aš moteriai dovana !

tai ką man dabar padaryt, kai žinau,  jog sugrįžus namo

rasiu piktą surūgusią raganą,

putom pasruvusią,  rėkiant, kodėl aš čia ?!

 

Kodėl tu čia?

Kodėl tu čia?

Kodėl tu čia?

Kodėl tu čia?

 

todėl, todėl

tiesiog todėl

todėl, todėl

tiesiog todėl

 

Aš nerėkiu - aš tik garsiai kalbu.

 

Kodėl tu čia?

Kodėl tu čia?

Kodėl tu čia?

Kodėl tu čia?

 

Jūsų Maištinga Siela


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą