2011 m. rugsėjo 30 d., penktadienis

Filmas: "Šokis hip-hop ritmu 3-D"

Sveiki visi,

Visai atsitiktinai atsitiko tai, kad pažiūrėjau visai neplanuotą filmą „Šokis Hip – hopo tirmu 3-D“ (Step Up 3 – D) (2010m.). Nė už ką nebūčiau žiūrėjęs šio filmo, nes man apskritai hip – hopas nepatinka, o breikas ir kitos keverzonės nė iš tolo neteikia žavesio. Bet stengiuosi prieš žiūrint filmą nesilaikyti jokių nuostatų, tačiau mano nuojauta labai greitai pasitvirtino...

Nemačiau pirmųjų dviejų dalių, nes pažįstamas greitai užtikrino, kad ši dalis pati pačiausia – aš naivuolis, imu ir tikiu. Filmo pradžia man įtartinai saldi ir kažkur matyta. Pats baisias filmas? Mokyklos draugeliai susiburia į ratuką ir bando kovoti šokių varžybose dėl savo rūsio. Naivu. Paprasta. Šimtą kartų kažkur matyta ir girdėta. Tenka tik pripažinti, kad kai kurios šokių vietos išties gerai nufilmuotos ir sumontuotos, tada tikrai norisi nenuleisti akių. Manau, ir asiliukui aišku, kad filmas sukurtas populiarinti hip hopo muziką ir gatvės šokius, sudominti jaunimą jį šokti. Ir žinoma, žiupsnelis didaktikos apie nuoširdžiai atsidavusius šokėjus, kurie tiki savo vidumi ir gabumais, jog šokiu gali įveikti bet ką. Tiesą sakant, gražios mintys man ir vėl pasirodė pernelyg banalios, nuvalkiotos, ypač ta, kad žmonės gyvena vienu ritmu, pats filmas to neišrealizavo, nes parodė, kad vienu ritmu gali plakti bendraminčių širdys, kažkokios socialinės grupės, tačiau ne visų žmonių, nes aplinkui esti ir priešai, ir nesusivokėliai, ir dar visokio plauko žmonės...

Žodžiu, ką aš noriu pasakyti? Tai filmas sutvertas šokėjams ir šio stiliaus žmonėms. Didžiausias šio filmo minusas yra tai, kad gerus šokių kadrus nusmukdo pats veikėjų siužetas – iki kraujo tipinis, iki absurdo dirbtinis ir neoriginalus. Nežinau, kas rašė siužetus, ar tas pats šokių scenaristas, tačiau, jeigu siužetas būtų toks „cool“ kaip patys šokiai, tai filmas būtų pakylėtas į visai kitokią kategoriją. Neskanu. Nuvalkiota. Prasto skonio. Nesuderintas.

Įvertinimas: 5.5/10

Jūsų Maištinga Siela

2 komentarai:

  1. O jau maniau aš viena nealpstu dėl šitų filmų serijos :DD High me five! Super tavo filmų įvertinimai!

    AtsakytiPanaikinti
  2. Džiugu, kad šiuo požiūriu sutampame! ;)

    AtsakytiPanaikinti