2011 m. rugsėjo 18 d., sekmadienis

Gėriau brendį su Dalia Grybauskaite!

Labučiai,

Turėčiau parašyti kažką įdomaus, bet negaliu. Nieko nevyksta. Aną naktį sapne gėriau su Dalia Grybauskaite brendį. Nieko tokio. Nieko blogo. Nieko nenutiko. Politiškai bandėme flirtuoti, skaldydami liberalus į pulkelius. Aš jai pasakiau, kad tavo garsusis raudonasis kilimėlis dvokia šlapimu ir ji man romia bei šviesia šypsena pritarė. Sako, ne vienas yra ant šito kilimėlio apsišlapinęs iš baimes, o kai kada per kelnes „pavaręs ir galingiau“. Aš tyliai susimąsčiau apie šio kilimėlio valstybinę vertę – kakojo ir sysiojo daugelis ministrų, kol Grybauskaitė prieš juos traškino pirštų sąnarius.

Brendis su mūsų prezidentiene nėra toks jau prastas. Sako, „prie progos“ iš Briuselio užsilikęs buteliukas – reikia „patvarkyti“ ir apraudoti Lietuvos skaudų pralaimėjimą prieš Makedoniją. Aš Daliai sakau, jei ji nebūtų tokia gabi prezidentienė, tai būtų gera bohemos atstovė – pakankamai intelektuali ir nusivylusi gyvenimu. Ji man atkiša savo brendžio stiklą ir prašo, kad išburčiau jos gyvenimą kaip iš kavos tirščių. Paimu stiklinę ir ilgai žiūriu į tuščią dugną lyg pro senelio akinius – nieko nematau, todėl sakau, kad ji praėjusį gyvenimą buvusi akla kaip kurmis ir tikriausiai gyveno musulmoniškoje šalyje, nes stiklinėje labai daug smėlio ir kvepia Arabija. Dalia kantriai šypsosi ir nuolankiai linksi galva.

Nesu kokia nors Palmyra Kelertienė ar Naglis Šulija, nežinau, ar rytoj lis ar snigs, tačiau nuo brendžio sapnas tampa vis įdomesnis ir įdomesnis. Dalia lipa ant stalo ir ima linksmai šokti kankaną, aukštai kilnodama kojas. Aš apsvaigęs irgi ropščiuosi pas ją ir abu susikibę bandome kilnoti kuo aukščiau kojas. Ji man sako, kad va šitaip turi gyventi mūsų tautiečiai – linksmai ir gyvybingai! Aš neprieštarauju. Linksiu galvą ir pritariu. Dalia išsitraukia kubietišką cigarą ir jauno mėnulio akimis žiūriu, kaip iš jos gražiosios burnos, kur kažkada bėgo cepelinų ir vėdarų taukai, rūksta užsienietiškas dūmas. Gražu, pagalvojau. Galiausiai ji cigarą užgesina į abi mano akis ir aš pabundu, užplūstas nepaprastos pagarbos mūsų prezidentienei.

Jūsų Maištinga Siela

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą