2012 m. spalio 29 d., pirmadienis

Demokratija - tai švelnesnė diktatūros forma. Arba kaip šie Seimo rinkimai praplėtė suvokimą apie Demokratiją?




Taigi,

Štai toks buvo Viktoro Uzpaskicho VAIZDELIS GRAŽUS, kai ekscelencija Dalia Grybauskaitė tiesiai šviesiai pasakė, kad netvirtins Darbo Partijos, kuri per šiuos rinkimus padarė daugiausiai nešvarių dalykėlių. Bet ko gi norėti, juk Viktoriukas iš prigimties linkęs žaisti rusiškai t.y. viešai ir atvirai daryti kriminalus, o po to surinkti ir suburti apkvaitusią ir, deja, labai neišprususią tautą, kuri politikavimą tik per rinkimus prisimena, vergams primenama, kad turi balsą, tačiau niekas tautos nemokina būti piliečiais, tai tik primenama per rinkimus, jog jie turi dar ir pareigų – išsirinkti vergvaldžius. Labai paprastas iliuzinis demokratijos pavyzdys – tauta gali pakrykštauti kas ketverius metus, o vėliau tautiečiai, balsų kaip bitutės nešėjai, lieka naudingi kaip darbinės klasės arkliai ir su jais elgiamasi kaip su agurkų stiklainių uždarytojais. Pasakysiu vėl paprastai – demokratijos nėra! Ir ne dėl to, kad Viktoras meškos eisena ateiną į valdžią ir kaip kiaulė lips ant altoriaus, bet dėl to, kad mes renkame, kas galės plėšti ir žarstytis, o patys liekame už borto – taikli demokratinė struktūra, kurią žino net mano senelis. Ale, mūsų atstovai tribūnuose – pamirškite, kai tiek žmonių, tiek naujų interesų, tai į Seimą visko ir nesugrūsi – tu pats jau turi jame būti ir kiekvienas iš mūsų sau pats atstovauti, nes kiekvieną žmogų reikia saugoti ir rūpintis kaip vaismedžiu. Demokratija to nebegali... (O ar galėjo?). Iliuzijų pabaiga ir saulėlydis prieš mano akis, kitiems – tai tik nauja valdžia, kuri kaip visada kas ketverius metus pasikeičia opozicijomis.

Kad struktūrą, kad konstituciją ir visą sistemą reikia keisti, man mintis kirba jau seniai. Aišku, tai utopiška, netgi sunkiai įmanoma, tačiau pakartosiu vienos puikios politikės mintį. Kas yra įstatymai? Įstatymai yra kuriami tam, kad kažką draustų, o neišlaisvintų, kalbant ypač apie žmogaus teises ir pan. Jeigu kuriami kuo daugiau įstatymų „vilkas avies kalyje“ principu t.y. „apsaugoti žmogų“, o užmojis yra drausti – tai mes turime didžiulį debilistaną. Mes esame kintanti visuomenė, o įstatymai ir konstitucija yra mūsų realybės, kurią gyvename, išraiška. Mes gyvename pagrinde po Nepriklausomybės atkūrimo nustatytais tuometiniais supratimais, kurie dar rėmėsi net į tarpukario įstatymus – o juk dabar 2012 – ieji? Atsiverti konstituciją ir matai, kad turi gyventi 1992 metais! Negi per dvidešimt metų šis monolitas ant pečių nešamas kaip jungas, kuris sunkėja, turi būti kaip šventas stabas – nepaliečiamas ir nekeičiamas? Realybė nebeatspindi įstatymų. Bet tai žiūrėkime, tai tik buvo vienas pavyzdys. O aš šneku apie visą demokratinių struktūrų mechanizmą, kuris yra praktiškai nekintantis, nors mes žmonės jau seniai iš jo išlipę ir suvokiame, kad demokratija yra tik laisvesnė diktatūros išmonė. Tai šneku apie tą saulėlydį, kad žmonės prabunda, pamato kur gyvena, nors tokių dabar vienetai, tačiau jų atsiranda ir supranta, kad tokie cirkai kaip rinkimai, kas papuls į tas partijas ar nepapuls, yra diktatūrinis –kapitalistinis žaidimas. Partijos gal gali lemti tik biudžetus, valstybės nuosmukį ir t.t. – ir tai neaišku, kas už Seimo sėdi ir juos dar pačius valdo ir maigo, tačiau... Visada yra šviesioji medalio pusė. Mes mokomės. Mokomės būti savimi, žmonėmis, mokomės valdyti valdžią, mokomės kurti valstybę, kad ir demokratijos pagrindu ir šįkart padarėme klaidą rinkimuose, tačiau iš klaidų mokomės, bent jau norėtųsi tikėti, kad pagaliau ir pasimokysime, nes kaip rodo patirtis – opozicijų valdžioje perrinkimas kas ketverius metus – nepasimokome. Bet reikia turėti vilties... Tikriausiai.

Jūsų Maištinga Siela

2 komentarai:

  1. Dar kartą suveikė švytuoklės efektas, papildytas nemažu rinkėjų dalimi, palaikiusia populistines jėgas. Na ką, šv. Kalėdų laukimas bus papildytas įdomiu naujosios Vyriausybės formavimu, ypatingai žiūrint iš Prezidentūros ir koalicijos partnerių santykio.

    AtsakytiPanaikinti
  2. Gyvenimas gali būti sudėtingas ir patikėk manimi, gyvenimas man suvaidino daugybę triukų, aš niekada netikiu voodoo ar rašybos mintimis, nors esu apie jas perskaičiusi keletą knygų. Ypatingas vyras, vadinamas dr. Ajayi, man įrodo, kad vudu / burtų liejimas yra tikras ir egzistuoja. Mano vardas Sarah ir aš 45 metų su trim vaikais ir mylinčiu vyru. aštuonis gerus mėnesius buvau prislėgtas, nes mano vyras vieną rytą prabudau ir išėjo iš namų su drabužiais be jokio paaiškinimo, laukiau, kol jis grįš namo tą dieną, bet jo nebuvo kur rasti, t. paskambino ir pasakė, kad jam nebebus įdomu nei apie mūsų santuoką, nei apie vaikus, tai atnešė man vėsą ir mane sukrėtė, nes negaliu atsiminti, kad turėjome kokių nors problemų, vėliau sužinojau, kad jis buvo su kita moterimi, visos derybos ir pastangos priversti jį grįžti namo buvo nesėkmė, jis elgiasi taip, lyg niekada anksčiau manęs nepažintų. Aš skaičiau kažkokį straipsnį tinklalapyje, kai pamačiau moters, kuri tvirtina, kad „Ajayi“ padėjo jai išspręsti šeimos problemas, parodymus ir ji nutraukė ryšį. Aš pasirinkau kontaktą ir prašau rašytojo dr. Ajayi, paaiškinau jam savo problemas, jis pasakė, kad neturėčiau jaudintis, kad viskas bus gerai. Aš tuo abejoju, bet apsisprendžiau tai padaryti. Man buvo liepta atlikti tam tikrus dalykus, kuriuos aš padariau, ar žinai, kad praėjus 3 dienoms po rašybos liejimo ryte išgirdau beldimą į duris, tai buvo mano vyras, stovėjęs lauke, jis sakė nežinąs, ką daro ir net negaliu prisiminti, kiek laiko buvo išvykęs iš namų, labai džiaugiuosi, kad susigrąžinau savo vyrą ir dėkoju dr. Ajayi rašybos žinovui, nes susisiekus su juo mano gyvenimas praėjo sklandžiai ir noriu, kad ten būtų žmonių išgyvendamas mano ankstesnę būseną, kad turėčiau greitą pagalbą, tai kodėl aš dalinuosi savo liudijimu. Taigi, jei jūs išgyvenate dėl kokių nors gyvenimo sunkumų, susisiekite su dr. Ajayi el. Paštu: drajayi1990@gmail.com arba „Whatsapp“: +2347084887094 ir džiaugsitės, kad tai padarėte.

    AtsakytiPanaikinti