2014 m. lapkričio 27 d., ketvirtadienis

Raudonas sausas vynas: Famille Castel (Reserve de France) Cabernet Sauvignon 2012




Sveiki,

Prieš kelerius metus, o gal ir dar seniau, buvau pradėjęs rašyti apie ragautus vynus. Nutariau pratęsti savo įspūdžius apie vyną – ypač raudonąjį sausą vyną. Mūsų kultūra kažkaip labiau propaguoja stipriuosius alkoholinius gėrimus, o štai pietų Europos šalyse vynas yra visur, kur tik galima – prie maisto, prie draugų stalo ir t. t.

Mėgstu vyną. Mėgstu jo skirtingus kvapus, jo skonį, aromatą, galvoti, ką aš veikiau, kai vienokia ar kitokia vynuogė sirpo tokiais ar anokiais metais. Tai neįtikėtinai įdomus ir intelektualus gėrimas. Tokiu užtenka mėgautis visą vakarą, kartais su draugu atsidarius vieną butelį ir teliūskuojant didžiulėje slovakiško stiklo taurėje.

Aną vakarą išsirinkome prancūzišką vyną. Na, prancūziškų vynų yra visokiausių, kartais bijau „užtikti“ ant pjuvenų skonį turinčio vyno – jis man nepatinka, pjudo gomurį nuo pat pirmųjų gurkšnių. Mėgstu aromatingus, šokolado, vaisių net gėlių turintį vyną. Susigundžiau, aišku, vyno akcijomis ir etiketė, kuri žadėjo, kad Famille Castel (Reserve de France) „Cabernet Souvognom“ 2012 metų bus juodųjų serbentų ir kitokių prieskonių aromato.

Spalva neįtikėtinai sodri, man patinka sodrūs vynai. Atidarius buvo neįtikėtinai geras kvapas – užuodžiau sodrų vaisių ir gėlių aromatą. Pirmasis gurkšnis buvo labai geras, tačiau antrasis šiek tiek suprastėjo, ėmiau jausti vandeningumą, nuslopo skonio sodrumas ir vynas tapo šiek tiek „nukvėpęs“ skonio prasme. Gėriau kambario temperatūros, kaip ir rekomenduojama gerti raudonąjį vyną. Nemėgstu, kai vyne jaučiasi vandeningumo aromatas, tačiau kištelėjus nosį prie taurės, kvapas tapdavo aukščiausios prabos. Juodųjų serbentų, kaip buvo rašyta etiketėje, nejaučiau, tačiau vaisių skonis jautėsi, gal labiau slyvų ir gvazdikėlio mišinys – neapsigaukite, vyne priemaišų nėra, jį sukuria vynuogių tipas, fermentacija, laikymas, metai ir t. t.

Šiaip šis vynas tikrai neblogas. Esu gėręs kur kas neskanesnių vynų, o šitas man patiko labiausiai kvapu, na, ir, neprastu beveik sodriu skoniu.

Mano įvertinimas: (aštuoni su minusu) -8/10
Kaina mūsų parduotuvėse: ~19 lt.

Jūsų Maištinga Siela

1 komentaras: