2023 m. rugpjūčio 28 d., pirmadienis

Šios dienos daina: Eloïz – Hypersensible (Acoustique) [mots / lyrics / žodžiai]

 Sveiki,

 

Nedaug informacijos apie prancūzų atlikėją Eloïz, kuriai šiemet sukako 24 metai, šią vasarą išleido pirmąjį savo EP (elektroniniu pavidalu albumą). Šią dainą atradau tūkstančių dainų sraute, kai klausiausi kelionėje į Juodkalniją. Dainą „Hypersensible“ iškart įmečiau į mėgstamiausių sąrašus ir retkarčiais pasiklausau. Akustiniu būdu atliktą dainą iškart norisi klausytis. Jautrus atlikimas, country prancūziški atlikimo prieskoniai ir puikus balsas. Eloïz seniau savo jėgas yra bandžiusi prancūziškame „The Voice“, tačiau nesėkmingai. Tačiau nesėkmė jos nesustabdė, ji laimėjo kitą muzikinį projektą, kuris Prancūzijoje vadinamas „M6“ ir buvo 2020 metais pelnytai pavadinta Prancūzijos talentu. Kurį laiką atlikėja tylėjo ir šiemet ji sugrįžo į muzikos pasaulį. Pasiklausykite.



 

Žodžiai / mots / lyrics

Eloïz – Hypersensible

 

Encore une fois j’ai chanté

Toute la nuit

Pour retrouver

Cette putain de mélodie

Celle qui m'apaisent

Dans ces moments de folie

Celle qui me permettait

D’enfin calmer mon esprit

Mes pensées fusent et se bousculent

Je ne sais même plus à quoi je pensais

Y’a cinq minutes je te le jure

Je t’écoute, je fais pas exprès

 

Je ne contrôle plus mon coeur

Mes émotions me dévorent

J’ai besoin de crier

Tout ce que j’ai

Laisser mon coeur et ma tête

S'affronter

Mes démons viennent et repartent

Comme l’impression de revenir

Toujours au point de départ

Je suis hypersensible

 

Oh seulement si je pouvais

Me pardonner, tout écouter

M’imprégner de vos histoires

Comme si elles m'appartenaient

Désolé je ne peux plus être

L’épaule sur laquelle tu te reposes

Ça peut te paraître bête

Mais crois-moi je suis épuisé

 

Je ne contrôle plus mon coeur

Mes émotions me dévorent

J’ai besoin de crier

Tout ce que j’ai

Laisser mon coeur et ma tête

S'affronter

Mes démons viennent et repartent

Comme l’impression de revenir

Toujours au point de départ

Je suis hypersensible

 

Je ne contrôle plus mon coeur

Mes émotions me dévorent

Toujours au point de départ

Je suis hypersensible

Je suis hypersensible

 

Jūsų Maištinga Siela


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą