2023 m. rugpjūčio 21 d., pirmadienis

Šios dienos citata: Madonna apie savo amžių ir diskriminaciją

 Sveiki,

 

Gyvename pasaulyje, kuriame, atrodo, jog viską jau galima pasirinkti, išvykti ir nematyti to, kas tau trukdo augti ir plėstis. Deja, ne visada taip buvo, ne visada žmogus ir dabar gali pasirinkti, o ir ne visiems lemta, kad jų svajonės išsipildytų, nes paprasčiausiai socialinis gyvenimas, išgyvenimas ir prasigyvenimas suryja tave kaip bandelę ir tampi galiausiai apvilta(s). Tačiau yra tokių žmonių, kurie turi savo minias sekėjų ir viena iš tokių stereotipų laužytojų yra dainininkė Madonna, kuri rugpjūčio 16 dieną atšventė 65-ąjį gimtadienį. Žinau, kad lietuviams galbūt daugeliui nieko nereiškia, tačiau ji padarė didžiulę įtaką masinei kultūrai ir vis dar tebedaro tuo pačiu būdu – neatitikdama standartų. Nors atlikėja neseniai pasveiko, nes buvo prie mirties slenksčio, sunkią akimirką ją supo jos vaikai, apie kuriuos, kaip ji teigė, tą akimirką labiausiai galvojo. Man ji nenuilstamas viso ko stereotipus griaunantis pavyzdys, juk Madonnos IQ didžiulis, ji ir rašytoja, ir dainininkė, ir profesionali šokėja, kalba prancūziškai, leidžiasi į lietuvio protui sunkiai suvokiamus meilės romanus, turi politinė poziciją, griežtai auklėjo savo biologinius ir įsivaikintus vaikus. Šiandien kažkodėl apie ją dažnai pagalvoju ir, neįtikėtina, bet kaip įkvėpimo šaltinį ir pavyzdį.

 

„Dėl įvairių priežasčių žmonės mane visuomet norėjo užtildyti. Vieniems atrodo, kad aš nepakankamai graži, kitiems – kad nepakankamai gerai dainuoju, kad man trūksta talento, nesu pakankamai ištekėjusi ar esu nepakankamai jauna. Dabar kovoju su diskriminacija dėl amžiaus – atrodo, kad esu baudžiama už tai, kad tapau šešiasdešimtmete.“

 

Jūsų Maištinga Siela


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą