2012 m. liepos 26 d., ketvirtadienis

Filmas: "Kvaila, beprotiška meilė" / "Crazy Stupid Love"



Sveiki,

Šįkart trumpai apie filmą „Kvaila, beprotiška meilė“ (Crazy Stupid Love) (2011 m.). Vėl komedijinė romantinė drama, kurioje pasirodo R. Gosling ir J. Moore. Ką aš galiu pasakyti? Gal subanalėjau, bet man visai šis filmas patiko. Kai kas bando įrodinėti, kad tai puiki, nuostabi komedija ir totaliai skiriasi nuo kitų, tačiau atvirkščiai, ji sukurta pagal pagrindinius amerikietiško Holivudo principus. Geri aktoriai vidutiniškoje komedijoje, kurioje susipina, persipina keisti šeimyniniai santykiai, kurie toli gražu realybės neatitinka, viskas pasaldinta, pabanalinta, tačiau ar humoras gali būti nebanalus – paklausė kartą mano dėstytoja ir mes suglumome.

Neslėpsiu, kad tuos persipynimus visai skaniai sužiūrėjau, pasijuokiau, o pabaigoje, net pats nustebau – susigraudinau. Jau seniai neaprasojo mano akys per filmą ir dar tokio žanro. Tiek to, vis tiek filmas sentimentalus, pakankamai plokščias, komercinis ir pakankamai bukas, bet velniai rautų, jis man todėl ir patiko, nes tokiems žanrams nustoji kelti reikalavimus, nustoji kabinėtis ir, žinodamas, ko tikėtis, mėgaujiesi lengvu, patetišku saldainiu.

Mano įvertinimas: 7.5/10
Kritikų vidurkis: 68/100
IMDb: 7.4 




Jūsų Maištinga Siela

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą