2012 m. rugpjūčio 23 d., ketvirtadienis

Šios dienos daina: Severina Vučković "Ja samo pjevam"



Sveiki visi,

Jau seniau čia esu pristatęs vieną kroatų dainininkės Severinos Vučkovič dainą, kurios beklausydamas tyčia atsisiunčiau visus jos albumus ir nustėrau, kad tiek puikių ir nuostabių dainų pas šią pakankamai mylimą ir kartu skandalingą Balkanų atlikėją. 

Šįkart noriu pristatyti kabareto stiliaus dainą „Ja samo pjevam“ (Aš tiesiog dainuoju), kuri iškart papuolė į mano mėgstamiausių jos dainų penketuką. Turiu silpnybę kabaretinei muzikai, kadangi ji man atrodo labai intymi, saugi, jauki ir kartu ritminga, artima bliuzo ir džiazo jausenai. „Ja samo pjevam“ pirmą kartą pasirodė 1999 metais, išėjo kartu su tuo pačiu pavadinimo albumu ir iškart tapo mėgiamas „gabalas“ kroatams ir kaimyninėms šalims.  Pasiklausykit, gal ir jums patiks.


Jūsų Maištinga Siela,
Man galite parašyti: cirkininkas@gmail.com

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą