2012 m. rugpjūčio 14 d., antradienis

Filmas: "Ateitis" / "The Future"


Sveiki visi,

Šiandien noriu pristatyti kino filmą „Ateitis“ (The Future) (2011 m.) – tai bendras amerikiečių ir vokiečių darbas, kuris mums papasakoja keistą ir neįprastą vienos poros istoriją. Iš tikrųjų filmas man pasirodė tikrai keistas, o dėl to keistumo tikriausiai man ir patiko. Jaunos poros santykiai rutuliojasi permainų periodu – mergina, tikėdama likimo ženklais, susipažįsta su kitu, gerokai vyresniu vyruku ir nutaria, kad su juo yra laimingesnė, tačiau jos dabartinis vaikinas nutaria, jog reikia viską sustabdyti ir išsaugoti taip, kaip yra. Nesu tikras, ar supratau šį filmą iki galo, nes mistiniai intarpai, pvz. kalbantis mėnulis ale kaip Dievo vardu, murkianti katė su subintuota koja, kuri pasakoja savo santykių supratimą ir savo „išėjimo ir atėjimo“ istoriją, laiko sustabdymas... Išties filme nemenkai daug mistikos realizmo rūbe, kuris ir stebina, ir kartu dirgina, nes bandai suprasti herojus ir jų veiksmus, persimušančius per simboliką.

Šiaip filmas dalyvavo Berlyno kino festivalyje ir buvo pakankamai gerai įvertintas kino kritikų, bet nepaisant to, žiūrovų į kino sales visgi nepritraukė tiek, kiek buvo iš pradžių tikėtasi – filmo pastatymas atsiėjo milijoną dolerių, o per bilietus į kasas grįžo tik pusę šios sumos, bet nepaisant to, manau, kad filmas pakankamai vykęs ir pakankamai originalus, ir pakankamai nekomercinis, kad iki mūsų akių jis neatkeliautų. Gan sėkmingai per siurrealizmo prizmę bandyta užfiksuoti žmogaus „iki praradimo“ istoriją. Ar iš tikrųjų mes dabar, kai mylime, ir sužinoję, ką žmogus padarys su mumis ateityje, vis tiek su tuo žinojimu dabar ir čia pat mylėtume taip, kaip anksčiau, nepaisant visko? Ateitis yra skaudus dalykas, nes jos žinojimas griauna dabarties pamatą ir nesijauti saugus čia ir dabar – manau, kad filmas tai ir norėjo akcentuoti ir man ši idėja buvo priimtina. Manau, filmas patiks siurrealistinių dramų mėgėjams. Jau teko paskaityti porą klaikių atsiliepimų, kad filmas visiška nesąmonė, manau, nesąmonė tiems, kurie tiesiog nepajėgia priimti kitų idėjinių raiškos formų ir nesugeba į gyvenimą pažiūrėti įdomiai.

Mano įvertinimas: 8/10
Kritikų vidurkis: 67/100
IMDb: 6.2

 

Jūsų Maištinga Siela

1 komentaras:


  1.  Sveikinimai kiekvienam, kuris skaito šį liudijimą. Mano vyras mane atmetė po trejų (3) vedybų vien dėl to, kad kita moteris jį apkaltino ir jis paliko mane ir vaiką kentėti. vieną dieną skaitydamas internete pamačiau įrašą apie tai, kaip šis rašybos keitiklis šiuo adresu gethelp05@gmail.com padėjo moteriai susigrąžinti savo vyrą ir aš jam atsakiau į jo adresą, o jis man pasakė kad moteris prakeikė mano vyrą ir jis man pasakė, kad jis man padės ir po 2 dienų turėsiu savo vyrą. Aš tikėjau juo ir šiandien džiaugiuosi galėdamas jums visiems pranešti, kad šis rašybos ratukas turi galią sugrąžinti mėgėjus. nes dabar džiaugiuosi savo vyru. Ačiū dr. Ilekhojie. Ačiū! „Ilekhojies“ susisiekite su gethelp05@gmail.com arba skambinkite +2348147400259

    AtsakytiPanaikinti