2012 m. rugpjūčio 23 d., ketvirtadienis

Šios dienos daina: Cher "Strong Enough"



Sveiki visi,

O juk būna iš tikrųjų sunkių ir nelabai gerų momentų gyvenime, kada norisi užsidaryti ir nieko neklausyti. Gal visai tikėtai, o gal ir nelabai... atkeliavo į mano gyvenimą legendinė atlikėja su kosminiu balsu savininkė Cher ir jos daina „Strong Enough“, kurios nežinau, kiek kartų esu prasiklausęs, todėl man dabar atrodo, perdėm, padėvėta ir nudilusi, tačiau vis tiek kelianti iš praeities nemažai sentimentų. 

Pakankamai, sakyčiau, „eurovizinė“ daina su disko stiliaus dvasia ir pakankamai emocingu tekstu. Šią dainą pirmą kartą išgirdau dar vaikystėje, o po to ji dingo ilgiems metams iki kol neišgirdau vieno draugo namuose, sakau, baisiai kažką primena iš vaikystės – duok man šią atlikėją ir kaip nustebau, kad šią dainą atliko būtent Cher, iki tol man imponavusi kaip kino aktorė. Gal taip ir prasidėjo Cher propagavimas ir jos pamėgimas...


„Strong Enough“ – tai daina iš legendinio ir vieno sėkmingiausių Cher albumų „Believe“ – sunku patikėti, kad tai 23 studijinis atlikėjos albumas. Nors daina nebuvo toks super hitas, kaip pirmasis albumo singlas „Believe“, pastarasis savo laiku buvo labiausiai „įsiėdęs“ gabalas klausytojams. Antrasis singlas „Strong Enough“ nusileido ir iš pradžių sunkiai užvaldė minias, kol nebuvo tinkamai išreklamuotas. Tačiau dainos remiksai buvo reintinguose beveik visuose topuose numeriu pirmu ir šitaip dainą pamėgo visas pasaulis, o ypač Europa. Dainos pozicijas sustiprino ir originalus bei netikėtai modernus video klipas, kuriame Cher pavaizduota kaip kompiuterinio viruso programa.




Pasiklausykite patys:

Video klipas



Cover'is



Jūsų Maištinga Siela,
Man galite parašyti: cirkininkas@gmail.com

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą