2018 m. kovo 21 d., trečiadienis

1 priežastis, dėl ko verta gyventi: Upė


Sveiki,

Šiandien – pavasario lygiadienis ir nuo šiol šviesos mūsų šiauriniame pusrutulyje daugiau nei tamsos. Paskutiniu metu labiau mėgstu rudenį nei pavasarį. Būtų kas pasakęs anksčiau, kad pats šitaip apsiversiu kaip pusrutulis, niekada nepatikėčiau, nes iš esmės maniau, kad esu absoliučiai pavasario žmogus. Tiesa, dabar nebemanau.

Tarp lėkimo ir gyvenimo temperatūros svyravimų kartais pritrūksta miligramo pozityvumo, nes leki, graužiesi, kaltini, pyksti ant savęs ir aplinkinių dėl to paties beprotiško lėkimo, dėl klaidų, kurias darai nuolat, nors sakai, kad nebedarysi, bet vis tiek lipi ant to paties grėblio... Daugybė priežasčių būti nelaimingiems. Pernelyg daug, tad...

Lygiadieniui atėjus nusprendžiau suformuluoti trumpas gyvenimo pamokas sau, dėl ko verta tiesiog laisvai be pretenzijų gyventi.

Pirmoji priežastis: Aš negaliu sustabdyti upės. Tiesiog negaliu! Ji teka, o aš vaikštau ir tai yra mūsų skirtingos prigimtys. Kam stabdyti upę ir bandyti viską sukontroliuoti? Tai ne mano galioms. Ir nereikia. Upė teka, o aš geriau joje išsimaudysiu ir pasiimsiu iš jo švarą. Upė ir aš – nesame priešai, kaip bando įrodyti aplinkiniai ar kvaili diegiami įsitikinimai, todėl verta gyventi geriau taikoje su upe.

Jūsų Maištinga Siela

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą