2018 m. kovo 1 d., ketvirtadienis

Šios dienos daina: Leon Somov & Jazzu - "Po mano oda" [žodžiai / lyrics]


Sveiki,

Šiandien man gražiausia Leon Somov ir Jazzu daina yra „Po mano oda“ – itin jautri lietuviška baladė apie meilės ir santykių paliktas žymes kūne ir sieloje. Jazzu gyvo garso koncerte prasitarė, kad šioji daina jai pačiai yra jautriausia ir visada ją dainuodama smarkiai jaučia emocijas. Kokias? Tikriausiai pati daina viską pasako.

Perklausęs praktiškai visas šio dueto dainas, manau, vokalo prasme šis kūrinys labiausiai „išpildo“ Jazzu vokalą, nes atlikėja šiaip nesistengia niekada plyšauti ir demonstruoti balso, nors jį ir turi galingą ir jaudinantį. Šioji viena iš nedaugelio Jazzu ir Leon dainų, kur Justės balsas išties atsiveria galingu spektru. Siūlau paklausyti:


Po mano oda
(Leon Somov ir Jazzu)

Atimki dienas
Paliki man naktis
Aš noriu matyt
Atmerki man akis
Atriški rankas
Ir kojos atsispirs
Sukelki audras
Bet tylą sugrąžink

Priedainis:
Po mano oda
Kvėpuoji tu
Palieski ranka
Kiek daug randų
Man taip baisu
Aš stoviu nuoga
Atsisuk

Atimki mintis
Paliki svajones
Pasiimki metus
Palik man sekundes
Sugriauki viltis
Grąžinki man maldas
Ir kas benutiks
Paliki man dainas

Priedainis:
Po mano oda
Kvėpuoji tu
Palieski ranka
Kiek daug randų
Man taip baisu
Aš stoviu nuoga
Atsisuk (2 kartus)

Nebekalbėk
Nes žodžiai atsimuš
Ne į mane
Į mūsų tuštumą.

Jūsų Maištinga Siela

2 komentarai:

  1. paskolos! paskola! paskolos!Ar jūs ieškote geros reputacijos ir akredituotos privačios paskolos įmonė, kuri teikia paskolas gyvenimo galimybę.Mes siūlome visų rūšių paskolų labai greitai ir lengvai, asmeninės paskolos, automobilių paskolos, hipotekos paskolos, studentų paskolų, verslo paskolos, investicinės paskolos, skolos konsolidavimas ir daug daugiau.Jums buvo atmestas bankų ir kitų finansų įstaigų?Ar jums reikia konsolidavimo paskolą arba hipoteką? Nežiūrėkite bet daugiau, kaip mes čia, kad visas savo finansines problemas praeities dalykas.Mes skolina lėšas asmenims ir įmonėms, kurioms reikia finansinės pagalbos norma 2 %.Ne reikia socialinio draudimo numeris ir nėra kredito patikrinimą, reikalingą, 100 % garantuotas.Noriu naudoti šią laikmeną jums pranešti, kad mes teikiame patikimas ir remia pagalbos ir mes mielai jums pasiūlyti paskolą.Tada atsiųskite mums el. laišką adresu: (amandaafredoloan42@gmail.com) kreiptis dėl paskolos

    AtsakytiPanaikinti
  2. Gerbiami skolintojai.

    Ar turite finansinių sunkumų? Ar norite pradėti savo verslą? Ši paskolų bendrovė buvo įsteigta visame pasaulyje žmogaus teisių organizacijomis, kurios vienintelis tikslas - padėti vargšams ir žmonėms, turintiems finansinių sunkumų. Jei norite kreiptis dėl paskolos, kreipkitės į mus su išsamia informacija elektroniniu paštu: elenanino0007@gmail.com

    Vardas:
    Reikalinga paskolos suma:
    Paskolos trukmė:
    Mobilaus telefono numeris:

    Ačiū ir Dievas palaimina
    PATVIRTINIMAS
    Elena

    AtsakytiPanaikinti