2012 m. rugsėjo 13 d., ketvirtadienis

Šios dienos daina: Loreen "Sober"




Sveiki visi,

Kažkaip visai netikėtai į mano playlist‘ą atkeliavo ir šiuo metu jau be galo žymi atlikėja sceniniu vardu žinoma kaip Loreen, kuri savo tautai atliko tikrą žygdarbį – šiemet iškovojo pagrindinį „Eurovizijos“ prizą – rengti savo šalyje kitais metais šį dainų konkursą. Tiesą sakant, kad švedė laimės, čia niekam nebuvo nuostaba, o daina „Euphoria“ buvo liaupsinama, bet tiesą sakant, nepasakyčiau, kad nugalėtojos tąkart daina mane pakerėjo, gal dėl mano keistos nuostatos, nežinau.

Čia visai neseniai klausiausi kito Loreen singlo „Sober“, kuris buvo pasirodęs praėjusių metų rugsėjį, kai atlikėja dar nebuvo tokia iškili, tad ir daina švedų dainų topose pasiekė tik viso labo 26 ir 6 vietas, žinoma, po konkurso ši daina būtų labai greitai pastebėta ir viskas, žinoma, būtų kiek kitaip. Kai pirmą kartą išgirdau, pagalvojau – nesąmonė, eilinė popsinė šiuolaikinė daina, bet išgirdau dar kartą, po to dar kartą... Ir kažkaip, liaudiškai tariant, užkabino ir nutariau, kad man ši daina patinka, tad skubu ja pasidalyti su jumis, nors nemenka dalis tikriausiai šią dainą jau žinote ir klausotės seniai.


Video klipas


Jūsų Maištinga Siela,
Man galite parašyti: cirkininkas@gmail.com



1 komentaras: