2012 m. rugsėjo 13 d., ketvirtadienis

Filmas: "Džuno" / "Juno"




Sveiki visi,

Šiandien noriu pakomentuoti kino filmą „Džuno“ (Juno) (2007 m.). Taigi kritikų labai aukštai ir gerai įvertinta drama apie nėščią paauglę, kuri susiduria su jaunos motinos sunkumais. Ji nutaria, kad yra per jauna vaiką auginti su savo šeima ir susitaria, kad vaikelį išnešios porai, kuri negali susilaukti vaikų. Filmas buvo vienas iš „Oskaro“ favoritų laimėti statulėlę kaip geriausias metų filmas, tiesa, „Oskarą“ jis gavo kaip geriausias scenarijus, tačiau truputį nesuprantu už ką šis filmas taip liaupsinamas ir ginamas. Visai neseniai „Obuolys“ paskelbė, kad ši drama buvo pati populiariausia amerikietiško nepriklausomo kino juosta per pastaruosius šešerius metus. Irgi klausiu – už ką? 

Filmas man pasirodė vidutinis. Jame idėjos iki kaulo smegenų persismelkusios – būk atsargus, kai, nepilnameti, eksperimentuoji seksualiniame gyvenime. Taip, filmas man pasirodė labiau jau ne meninio lygio, bet kiek didaktinio pobūdžio ir skirtas ne tiek tėvams, kurių paauglės pareiškia esančios nėščios, bet kiek patiems paaugliams. Nežinau, filme man kažko labai pritrūko, nors ir nebuvo nuobodu žiūrėti, nes puikioji jaunosios kartos aktorė Ellen Page iš tokių filmų kaip „Saldainiukas“, „Pikokas“, „Pradžia“ yra apsigimusi būti aktorinės meistrystės talentu, išlaikė visas įtampos vadžias, tačiau kažkuo filmas man kvepia banalumu ir dirbtinumu. Tos reakcijos, problemos priėmimas ir visa kita, atrodo, kad filmas būtų kurtas Holivude, o nepriklausomo kino industrijoje. Iš tiesų be E. Page vaidybos ir pačios tematikos keblumo šiame filme mažai ką ir teįžiūrėjau. Aš asmeniškai, kaip iš „Oskarui“ nominuoto lyderio tikėjausi kur kas daugiau, kažko, kas iš tikrųjų emocionaliai sudrebintų ir sutrupintų, o dabar drama ir dar su humoro priemaišomis liko vidutinio kuino vietoje. Šiaip filmas neblogas, verta pamatyti, kai jau nieko aplinkui nėra žiūrimo, tačiau, mano galva, yra ir vertesnių dramų.

Mano įvertinimas: 7/10
Kritikų vidurkis: 81/100
IMDb: 7.5


Jūsų Maištinga Siela,
Man galite parašyti: cirkininkas@gmail.com

1 komentaras:

  1. Man visada sita filma ismesdavo ,,google" kai ieskodavau ka ziureti bet tik po 2 metu kai jau tikrai neradau ka ziureti nusprendziau paziureti sita filma. Dabar ziauriai gailiuosi kad to nepadariau anksciau, nes jis ZIAURIAI GERAS, ZIAURIAI IDOMUS IR DABAR ZIURESIU JI LABAI DAZNAI!!!

    AtsakytiPanaikinti