2020 m. spalio 5 d., pirmadienis

Filmas: "Antebellum: Išrinktoji" / "Antebellum"

 Sveiki, skaitytojai,

 

Nesu tikras, kad po šio filmo iškart atsigavau. Tiesą sakant, apie filmą „Antebellum: Ištrinktoji“ (angl. Antebellum) (2020) galvojau taip: eilinis siaubo šlamštelis, kuris kuo puikiausiai tiks „fonui palaikyti“. Filmas, kurio mažas IMDb reitingas, kurio turinį ir formą kritikai vertina pusėtinai. Žinote, pats geriausias dalykas yra tikėtis labai mažai, o gauti su kaupu, nes vos tik prasidėjo filmas, su tuo ilgu slenkančiu puikiu operatoriaus pirmuoju kadru, nebegalėjau atitraukti akių.

 

Tiesą sakant, filmo įspūdį sustiprino tai, kad be pagrindinės aktorės ir dainininkes Janelle Monae pasirodymo daugiau nieko nežinojau, todėl labai nustebau, kad filmo pradžia apie juodaodžių vergijos epochą JAV-ose. Kaip visada filmas apie plantacijose išnaudojamus vergus kelia šiurpą, nes tos sadistinės scenos vis primena, kokie mes galime būti vieni kitiems žiaurūs, tačiau visą filmo pirmąją dalį neapleido jausmas, jog čia kažkas labai ne taip. Kodėl filmas siaubo? Ar čia veikia dvasios? Ar čia kažkokia reinkarnacijos teorija? Ar čia kažkokia keršto prisikėlimo istorija? Laikui bėgant filmas keičia formą ir siužeto vingius ir iš tikrųjų savo keistumu primena „Get Out“ – puikųjį siaubo filmą, nors savo mindfuck galingumu neprilygsta, tačiau pats smagiausias dalykas šiame filme buvo įsijausti ir spėlioti, koks freak‘as tavęs laukia šiame pasakojime.

 

Visgi filmas iki pat galo išlaikė mano dėmesį, tikrai nebuvo, kad žiūrėčiau į laikrodį ir galvočiau, kada šis filmas pasibaigs. Priešingai nei prieš tai žiūrėtas filmas „Enola Holmes“, kuris šiek tiek prailgo dėl savo nuobodumo. Visgi būsiu idėjinių, distopinių ir alegorinių pasakojimų mėgėjas. Šioji keistai neįtikėtina sektantiška politizuota siaubo drama man priminė ne tik praeities istoriją, bet ir šių dienų realijas – rasizmą, moterų išnaudojimą... Ir šiaip esmė yra susieti dirbtinokus socialinius pokyčius, turint galvoje, kad rasizmas vis dar labai gajus kai kuriose šalyse, o demokratiška lygybė vis dar kai kur labai teoriška. Labai puikus Janelle Monae pasirodymas! Pagaliau ji gavo ir atliko pagrindinį vaidmenį ir jis iš tikrųjų įsiminė. Bandau nuspėti visus faktorius, kurie nulėmė tokius prastus filmo vertinimus ir atsiliepimus. Manau, abejingumas temai, atsparumas kiek netikėtiems siužetiniams vingiams ir galbūt tie patys rasistiniai ir maskulistiniai įsitikinimai, kad filmas pernelyg politiškai formuojamasis įrankis, bet, pripažinkime, tai vis tiek gana originali siaubo istorija.

 

Mano įvertinimas: 8/10

Kritikų vidurkis: 45/100

IMDb: 5.5



Jūsų Maištinga Siela 


3 komentarai:

  1. Po 5 metų santuokos mano žmona paliko mane kitam vyrui. Aš bandžiau visomis priemonėmis susitaikyti su ja, tačiau ji niekada nesutiko grįžti namo sakydama, kad jai nuobodu santuoka. Ieškojau būdų, kaip ją susigrąžinti internete, kai užklupau liudijimą apie burtų ratuką, vadinamą dr. Ajayi, kuris padėjo žmonėms išspręsti santykių problemas, kuriomis niekada netikėjau dvasiniu darbu, bet myliu savo žmoną ir beviltiškai noriu, kad ji sugrįžtų į mano gyvenimą. . Taigi, susisiekiu su daktaru Ajayi ir paaiškinu jam savo problemas, mano didžiausiai nuostabai, DR AJAYI padėjo man sugrąžinti savo moterį po 3 dienų ir dabar mano santykiai yra tobuli, kaip jis pažadėjo. Grąžindamas savo buvusį nuolatinį burtą, jūs ne tik sugrąžinsite mylimą žmogų, bet ir vėl sujungsite savo meilužių jausmus, kad būtumėte patenkinti tuo asmeniu. Jei išgyvenate santykių sunkumus ir norite greito sprendimo, susisiekite su dr. Ajayi el. Paštu: drajayi1990@gmail.com arba „WhatsApp“ ARBA „Viber“ numeriu +2347084887094

    AtsakytiPanaikinti
  2. Man 32 metai. Jau 5 metus esu su savo vaikinu. Santykiai prasidėjo gerai, turėjau geriausią draugą, vadinamą Zoek. Mes visada laiką leidome kartu kaip geriausi draugai. Aš ją net supažindinau su savo vaikinu Ričardu, ir jis taip ją pamilo. Iš pradžių maniau, kad nieko nėra, kad ji žino, jog Ričardas mane myli, ir aš taip pat pasitikėjau Ričardu, tiek, kiek aš juos palieku namuose, kad kartais galėčiau įsigyti maisto produktų. Maniau, kad viskas klostėsi gerai, kol nustebau, kai mano vaikinas pradėjo keistai elgtis, slėpti savo telefoną nuo manęs, eiti skambinti ir pan. Tai aš netgi supažindinau su savo tėvais. Taigi nusprendžiau vieną ištikimą dieną pasitikėti savo geriausiu draugu. Vietoj to, aš pagavau ją mylėdamasis su savo vaikinu, Ričardas net nebuvo blaivus, jis apkaltino mane, kad be įspėjimo įsiskverbiau į kažkieno namus tiek, kiek jie mane išvarė, mano geriausias draugas atėmė iš manęs mano vaikiną. Visą naktį verkiau akimis, skambinau jo tėvams, kad jie prašytų, kad jis grįžtų pas mane, bet nesėkmingai. Kol negirdėjau apie daktarą Ajayi puikų burtų šauklį, susisiekiau su juo, tada jam paaiškinau, jis man leido suprasti, kad su mano vaikinu yra manipuliuojama, jis man pasakė, ką man daryti, ir jis užbūrė keletą burtų, kad jį išlaisvintų. Buvau nustebęs, mano vaikinas grįžo pas mane praėjus 3 dienoms po to, kai susisiekiau su daktaru Ajayi, Ričardas prisipažino, kad ne jis kaltas, kad mano geriausias draugas jį suviliojo ir manipuliavo, visa tai, kas dabar yra praeityje, šiandien mes esame laimingi kartu ir vedė su pirmuoju mūsų sūnumi. Jei jums reikia burtų ratuko pagalbos dėl bet kokių gyvenimo problemų, rekomenduoju susisiekti su dr. Ajayi „viber“ ar „Whatsapp“: +2347084887094 arba el. Paštu drajayi1990@gmail.com

    AtsakytiPanaikinti