2023 m. spalio 1 d., sekmadienis

Maištingos sielos pozityvumo dienoraštis nr. 18: viduje esu beribis, o išorė yra vidaus projekcija


Laba diena, skaitytojai,

 

Dažnai būna, kada atrodo, jog pasaulis uždeda tau ant galvos gaubtą, po kuriuo sekinančiai sukasi tos pačios niūrios mintys, įsitikinimai, saviplaka. Manau, svarbu valyti savo mentalinį kūną, pastebėti, kokias mintis generuojame. Šįkart medituodamas pajutau norą ištrūkti iš įsisenėjusių man primestų ir jau paties įtikėtų vaidmenų bei įsitikinimų, nes šiaip ar taip aš vis tiek...

 

Esu DAUGIAU už ribotumą.

Esu kur kas DAUGIAU, nei tik klystantis žmogus.

Esu kur kas DAUGIAU už kaltės jausmą.

Esu DAUGIAU už gėdos jausmą.

Esu DAUGIAU už priešiškumą.

Esu DAUGIAU už baimes ir melą.

Esu DAUGIAU, nei mato ir (į)vertina mane kiti.

Esu DAUGIAU, nei mirtingas sutvėrimas.

Esu DAUGIAU, nei rinkėjas ir mokesčių mokėtojas.

Esu DAUGIAU, nei chroniškas liūdesys.

Esu kur kas DAUGIAU, nei vienatvė.

Esu tikrai kur kas DAUGIAU, nei eilinis nesuprastas žmogus.

Esu DAUGIAU, nei riboti kitų manęs įsivaizdavimai.

Esu DAUGIAU už savigailą.

 

Esu kur kas labiau, daugiau, įdomiau už viską, kas apie mane žinoma išorėje, mano paveikslas, mano atvaizdas, mano intencijos, mano potencialas neturi ribų ir niekas jokiais veiksmais, jokiais žodžiais negali to įrėminti, nes tik aš kuriu savo santykį su ribomis ir netgi daug daugiau, nei leidžia kartais žinoti mano paties protas. Viduje esu beribis, o išorė yra vidaus projekcija.



 

Jūsų Maištinga Siela


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą