2015 m. sausio 27 d., antradienis

Filmas: "Mano motinos prakeiksmas" / "The Guilt Trip"




Sveiki,

Filmas „Mano motinos prakeiksmas“ (angl. The Guilt Trip) (2012) – tai amerikiečių režisierės Anne Fletcher darbas. Eisiu tiesiai prie reikalo: vieną vakarą „žvėriškai“ užsinorėjau komedijos ir nebegalėjau atsispirti aktorių duetui Barbra Streisand bei Seth Rogen. Tiesiog uoslė turėjo neapgauti ir sakyti, kad tai tiesiog padori komedija, kuri tikrai patiks. Be to, buvau matęs šios režisierės filmą „Piršlybos“ (2009) su Sandra Bullock, kuris, kiek pamenu, man išliko kaip itin šmaikštus ir įdomus filmas, bet visgi „Mano motinos prakeiksmas“ yra silpnesnis filmas, ypač silpnesnis scenarijus ir šmaikščių pokštų pateikimais.

Mama su sūnumi keliauja ieškoti tėvo, bet nežino, ar jį pamatys, tiesa, nuolat atvirkščiai viską daranti motina gadina sūnui nervus, nuolat tauškia apie seksą ir velniai žino ką daro ne taip. Žinote, geresnio lyg ir siužeto negalėjo būti, pokštai turėjo lietis kaip tvanas, bet viskas labai stokojama ir jei ne du pagrindiniai labai gerai žinomi aktoriai, tikriausiai filmą būčiau išjungęs. Visgi būta ir perliukų, tokių kaip motinos ir sūnaus apsilankymas striptizo bare, kepsnio valgymas, bet iš esmės filmas truputį tuščiaviduris, trūko, labai trūko geresnių dialogų, taiklesnių juokelių ir labiau išvystyto siužeto, nes filmas išėjo, na, tarp prastoko ir vidutinio, todėl drįstu pasakyti, kad filmas nesužavėjo, prajuokino kai kuriais momentais, siužetas nebuvo toks, kad mėgaučiausi pačia kelione ir charakteriais, todėl viskas atrodo pernelyg sunorminta ir, tiesą sakant, nuobodoka.

Mano įvertinimas: 4.5/10
Kritikų vidurkis: 50/100
IMDb: 5.8


Jūsų Maištinga Siela

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą