2013 m. balandžio 30 d., antradienis

Filmas: "Raganosių sezonas" / "Rhino Season" / "Fasle kargadan"


Sveiki visi,
Šiemet „Kino pavasaryje“ svečiavosi Artimųjų Rytų spalvomis ir dvasia dvelkianti drama „Raganosių sezonas“ (Rhino Season) (2012), kuri pasakoja autobiografinę skaudžią poeto Sahel istoriją. Šis lėtas ir poetiškas filmas mums pasakoja daugiasluoksnę istoriją apie 1979 metais įvykusią musulmonų revoliuciją. Nors filmas ir neatrodo dar viena politinė šio krašto arkliuku, tačiau smarkiai įtakotas, ypatingai skaudžiai šis posūkis palietė poeto Sahel gyvenimą.
Filmas būtų kaip filmas ir iš esmės kažkiek detalėmis ir sutapimais primenantis filmą „Moteris, kuri dainuoja“, tačiau jo pasakojimo pobūdis ir konstruojamos scenos iš tikrųjų prikaustė žadą, o štai „Raganosių sezonas“ man pasirodė skystokas dėl savo poetiškos paletės, kuri turėjo atskleisti Sahel menininko prigimtį, bet filmą pavertė tokiu plaukiančiu pro šalį, skystoku, trūko tvirtos rankos suvaldyti gan neprastą scenarijų, buvo susitelkta pernelyg į subtilias detales, kurios nutolino nuo tikrosios tragedijos.
Filmas, mano galva, yra savaip stiprus, tačiau jis man didesnio įspūdžio nepaliko. Žinoma, žavėjausi Monicos Belluci grožiu ir išskirtinumu, tačiau pats filmas įspūdžio didelio nepadarė. Trūko susikoncentravimo, man per daug haliucinacijų, pernelyg ilgai tęsėsi nepaaiškinami dalykai be įdomesnių scenų. Nors ir likimai susimezgantys turėtų šokiruoti, tačiau pernelyg nesuveržtas scenarijus suteikė palaidumo.
Mano įvertinimas: 6/10
IMDb: 7.0



Jūsų Maištinga Siela

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą