2016 m. lapkričio 2 d., trečiadienis

Filmas: "Laukimas" / "L'attesa"




Sveiki, skaitytojai,

Vis grįžtu prie europietiškojo kino ir šįkart italų režisieriaus Piero Messina ilgametražis debiutas pavadinimu „Laukimas“ (ital. L‘attesa) (2015), kuris subtiliai pasakoja apie moterį, kuri neteko sūnaus. Apie vaiko ir motinos ryšį prirašyta daug knygų, prikurta daugybę filmų, tačiau kaskart, kai šito imasi pasakoti talentingas kino kūrėjas, istorija vis iš naujo sukrečia. Apie „Laukimą“, kuris buvo pristatytas kino festivalyje „Scanorama“, būtų galima pasakyti tą patį.

Tiesą sakant, filmo nė nebūčiau pastebėjęs, jeigu jame nebūtų nusifilmavusi prancūzų aktorė Juliette Binoche – mano sena kino meilė, kuri paskutiniu metu, mano akimis, kuria fantastiškai sudėtingus vaidmenis, kurie reikalauja itin kruopščios vidinės disciplinos ir išgyvenimo. „Laukime“ jos vaidmenį kažkas bandė sulyginti su jos pritrenkiančiu pasirodymu filme „Mėlyna“, tačiau be akivaizdaus sumišimo, kažin, ar šios moterys turi kažko dar bendro. Viso filmo idėja yra žodyje „mirtis“, kurio moteris nesugeba ištarti garsiai sūnaus draugei, todėl ji meluoja, kad mirė jos brolis, o sūnus greit grįš, tačiau akivaizdu, kad su laukimu ateina ir didžiulė beprotybė, nes melas sau ir kitiems iš esmės atitolina mirties faktą, bet kartu ir griauna moters psichiką...

Filmas yra vienas didelis laukimas, kada moteris suvoks ir pripažins mirties faktą. Subtilumo filme daug, pradžioje jis netgi kelia teatralizuoto ir pernelyg estetišką narciziškumo įspūdį, kuris vėliau išsibalansuoja ir netgi labai tinka filmui. Jeigu filmo matmuo šiek tiek ir kelia abejonių, tai jas visas užmuša pritrenkiantis Juliette Binoche įdirbis, kuri vien savo akių kampučiu geba nupasakoti stulbinamą motinos kančią. Be galo subtilus, įtaigus filmas, kuris galbūt ne visiems patiks, bet man asmeniškai paliko gana gerą įspūdį.

P. S. Filmą su lietuviškais subtitrais galite pamatyti kino teatre „Pasaka“, kuriame už atitinkamą mokestį platina legalų kiną internetu.

Mano įvertinimas: 8.5/10
Kritikų vidurkis: 58/100
IMDb: 6.5


Jūsų Maištinga Siela

1 komentaras:

  1. Sveiki draugai, aš esu Laimutė Jurkšaitienė iš Raseinių, Šiaulių Apskritis, Lietuva. Žmogus skaudėjo ir daužėsi širdyje, kai prieš septynias savaites ir mano vyrą santuokoje atsirado labai didelė problema. toks baisus, kai jis kreipiasi į teismą dėl dangaus. Jis sako, kad daugiau nei vienas nebenori su manimi gyventi ir kad nebemyli manęs. Taigi jis išsikraustė iš savo namų ir privertė mane ir mano vaikus patirti stipriai skausmingai. Aš iš visų jėgų stengiausi jį susigrąžinti, po daug maldavimo, bet visi nematomi. ir jis patvirtino, kai priėmė savo sprendimą ir daugiau anksčiau manęs nebematys. Taigi vieną vakarą grįžęs iš darbo sutikau seną mano draugą, kuris meldėsi už mano vyrą. Taigi aš jam paaiškinau visus dalyvius, tada jis pasakė man, kad vienintelis būdas susigrąžinti savo vyrą yra apsilankymas burtų taksomere, nes jis yra toks pat veikėjas. Taigi netikėtai buvau nusistatęs, bet neturėjau kito pasirinkimo, kaip tik sekti jo patarimą. Tada jis vyras davė elektroninį pašto adresą gydytojasbbinovia93@gmail.com, kurį jis aplankė. Taigi kitą rytą aš jį pašalinsiu, kai jis davė, o rašymo rašytojas patikino, kai kitą dieną grąžinsiu savo vyrą. Koks nuostabus teiginys! Niekada negalvojau, kad jis su manimi visada ir visada viskas, ką vyras reikėjo padaryti. Kitą rytą, taip stebėtinai, mano vyrą, kuris nesikreipė į mane pastaruosius 7 mėnesius, vyras paskambino ir vėl sugrįžo. Kaip fantastiška! Taigi jis buvo patenkintas kiekvieną dieną, kai grįžo meilė ir džiaugsmas, atsiprašė už savo klaidą ir skausmą, kurį sukėlė žmogus ir mūsų vaikai. Tuomet nuo tų dienų, kai mūsų santykiai buvo patvirtinti, nei buvo ankstesni, patarkite jums, jei iškiltų problemų, susisiekite su juo „WhatsApp“ numeriu +2348144480786. Jis yra patikimas žmogus ...

    AtsakytiPanaikinti