2017 m. liepos 12 d., trečiadienis

Vinilinė plokštelė (Vinyl, LP): Rag'n'Bone Man - Human (album 2017)



Sveiki,

Tikriausia, jei prieš metus būtų kas paklausęs apie Rag‘n‘Bone Man ir pasakęs, kad namuose turėsiu jo vinilinę plokštelę, būčiau pasukiojęs pirštą prie smilkinio. Tačiau po jo sprogdinančiai emocingo hito „Human“, kurį jau esu čia pristatęs, tiesiog negalėjau atsistebėti viso albumo nuoseklia ir kryptinga koncepcija kalbėti apie žmogaus kūną, jausmus, prigimtį taip paprastai, kaip tai gali storulis vyras iš Didžiosios Britanijos. 

Albumas išties unikalaus balso, turiu galvoje ne tiek atlikėjo vokalą, kuris pakankamai per visą albumą skamba vienodai, kiek apskritai bendra atlikėjo ir jo skleidžiamos žinios koncepcija. Tiesiog negalėjau praleisti pro ausis jo debiutinio ir tikrai gero albumo „Human“, kuris, manau, turėtų turėti bent kelis dešimtis gerbėjų ir Lietuvoje, todėl šiandien džiaugiuosi su jais ir dalijuosi vinilinės plokštelės fotografija iš savo kartotekos.


Rag‘n‘Bone Man - Human


Rag‘n‘Bone Man – Lay My Body Down


Jūsų Maištinga Siela

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą