2013 m. kovo 4 d., pirmadienis

Chorų karai 2013: Antros savaitės apžvalga. Popuri ir hitai




Sveiki visi,

Taigi, praėjo dar viena savaitė ir Chorų karai susirėmė finalinėje antroje savaitėje, kai vienas iš chorų turi palikti projektą, tačiau buvo nuspręsta, kad šįkart projekto nepaliks nė vienas choras. Tiesą sakant, niekada nežiūriu tiesioginės transliacijos, kadangi neturiu televizoriaus, tai vertinimus duodu pažiūrėjęs video įrašus. Tad šįkart vėl skubu suskirstyti dainas pagal reitingą – kurie man labiausiai patiko ir paliko didžiausią įspūdį. Tiesa, kol kas be Tauragės krašto braškinio choro, jų pasirodymo niekur nepavyko aptikti internetinėje plotmėje, tad vertinimas bus be jų.

1 vieta: Stano ir Benamių Spindulio choras


Patiko. Ir šįkart. Ir man neįdomūs visų purkštavimai, kad už juos balsuoja vien iš gailesčio – jokio gailesčio jiems nejaučiu, man jie lygiaverčiai su kitais. Patiko pasirinktas kūrinys, gal kiek paprastai atlikta, norėjosi lyderio, papildomo solisto, nes dabar nuskambėjo kaip „kulturnamis“, bet nepaisant to, šis choras moka padaryti jaukią, netikėtą ir išskirtinį jausmą. Jiems nereikia nertis iš kailio, raitytis, išspausti iš veido tokias išraiškas, kad rodos, tuoj žandikauliai išsinarins, gal tas paprastumas ir yra jauku. Patiko ir mergytė, kuri lipo kopėčiomis – vadinkite kaip norite – šansu jiems arba manipuliacija jautriais dalykais, patys kaip vertinate, taip vertinate ir save asmeniškai.

2 vieta: Vytautas Matuzas ir Panevėžio Indigo choras 


Antra savaitę iš eilės man patinka šis choras – popuri atliekamos visiem puikiai žinomos iki skausmo. Puiki aranžuotė, tiesa, atlikimas vietomis man „per ausis ėjo“. Merginos keistai nužeminusios balsus, o kur dainuoja su Vytautu, atsiprašau, pamaniau, kad koks transeksualas dainuoja – labai nenatūraliai man ten skambėjo jos balsas, bet gal jis toks jau ir yra. Bet šiaip visumoje tikrai man patiko.

3-4 vietos: 16HZ ir Studentiškasis Kauno choras


Labai patiko pasirinktas kūrinys, Kelly Clarkson paskutiniųjų metų hitas „Stronger“ suskambo lietuviškai. Taip, atlikimas man patiko, patiko vertimas, bet į akis per daug krito šįkart įvaizdis ir perdėtas „jausmingumas“ – kauniečiai vieni iš tų, kurie išvers skūrą, kad tik išspaustų iš savęs emocijas, bet atrodo tai iš tikro juokinga, nenatūraliai... Bet kokiu atveju mane jie nustebino.

3-4 vietos: ŠarkA ir Šachmatinis Vilniaus choras


Puikus ir originalus choras! Whitney Houston suskambo kitaip ir įdomiai – puikus pasirinkimas ir netikėta aranžuotė, o ką pasakyti apie scenografiją? Jie išskirtiniai ir manau, kad lygiaverčiai su Kauno choru, gal net geresni, ir pagal mane, turėtų būti toje pačioje amplitudėje, nes jiems simpatizuoju visame kame ir tikiu, kad jie dar parodys staigmenų. Smagu, kad choras nesistengia besivaipydamas išsinerti iš skūros, atrodo darnus ir šiaip jaukus kolektyvas. Šaunuoliai.


5 vieta: Vaida Genytė ir Policijos choras


Deja, tik penkta vieta, tačiau šįkart jūs man patikot, įdomiai aranžuota Adelės daina „Rolling in the Deep“ – netikėta, gražus pasirodymas, nenuobodus, buvo įdomu žiūrėti, kas iš to išsivystys. Man asmeniškai tikrai pakilote akyse, nes praėjusioje savaitėje nebuvo nieko naujo, o šįkart sugebėjot kažkuo nustebint. Sėkmės.

6 vieta: Anatolijus ir Druskininkų Deimantinis choras


Na, nežinau, ir vėl jie paskutiniai. Lyg ir vėl viskas gerai, bet akivaizdžiai buvo tragiška, maniau, kad ten visi išmirs, nes toks begalinis persistengimas, o veidų minos tokios, kad kai kurie atrodė, kad vaiduoklius išvydę, pilni perdėto siaubo, suvaidintos aistros, o tas vaikinukas - vokalistas čiut kaulų neišsinarino bešokdamas. Čia Antoškė pribėga su saksofonu – čia klubinė muzika, čia išraiškos, čia tas, anas – toks jausmas, kad visko čia prikrauta ir viskas perlenkta. Patiko tik Kristinos vokalas, bet ir jis atrodė per aštrus, kai visko čia tiek daug. Žodžiu, man nepatikot, nepykit.

Tiek šią savaitę, jei atsiras Tauragės krašto įrašas, atitinkamai įtalpinsiu į reitingus. Laukiame kitos savaitės ir žiūrėsime, ką chorai paruoš kitą kartą.

Jūsų Maištinga Siela 

P.S.

Tauragės krašto Braškinis choras

 

Pagaliau pamačiau Tauragės krašto Braškinio choro pasirodymą. Daug nekomentuosiu - daina lyg ir gera, viskas lyg ir gerai, tiesiog kitų chorų kontekste, mano akimis, neatrodė įspūdingai. Skiriu jiems priešpaskutinę vietą.

2 komentarai:

  1. Būtų įdomu, jei būtų aptarta ir pradžia, bet šiaip, pritariu tavo nuomonei. :)

    AtsakytiPanaikinti
  2. http://www.youtube.com/watch?v=H-4yFCMVuxU

    Štai Tauragės įrašas. :)

    AtsakytiPanaikinti