2013 m. kovo 7 d., ketvirtadienis

Filmas: "Svetimas blogis" / "Dėl kitų gerovės" / "El Mal Ajeno" / "For Good of Others"




Sveiki, kino maniakai,

Šiandien noriu pristatyti ir pakomentuoti ispanų režisieriaus Oskar Santos kino filmą „Svetimas blogis“ (El Mal Ajeno / For the Good of Others) (2010 m.). Būsiu iš tų, kurie geriau verstų filmą pagal anglišką pavadinimo variantą „Dėl kitų gerovės“, nes būtent toks pavadinimas atspindėtų viso filmo esmę. Žinote, esu neabejingas ispaniškam kinui ir nuolat jame atrandu nuostabių spalvų ir skonių įvairovės, tačiau „Svetimas blogis“ kažkuo mane nelabai palietė ir sukrėtė, netgi priminė argentiniečių filmą „Aura“ ir šiaip 30 pirmųjų minučių man buvo sunkoka priprasti, negelbėjo ir filme įpinti mistiniai elementai, bet greitai viskas ėmė dėliotis į savas vietas ir iš visko išsivystė daugiau nei vidutinė drama.

Pasakysiu taip: filmas turi aiškiai išgrynintą idėją – ar mes esame pasiruošę paaukoti savo artimųjų gyvybę, kad išgelbėtume kitus, išgelbėtume šimtus ir kokią kainą turi žmogaus gerumas ir gailestingumas. Filmo siužetui patinka balansuoti ant visko, kas žmogui brangiausia, ir todėl jis sukelia, nors man nelabai sukėlė, žiūrovui emocinį šoką. Šiaip siužetas tikrai vykęs ir pavykusi jos realizacija, bet, na, nežinau, buvau kaip koks ragas, šaltakraujis nacis, kuris seanso metu nelabai prisileido jausmų, todėl likau po visko lyg helio pripumpuota galva, nes filmas nesukėlė jokių pamąstymų, viskas tapo aišku ir išgryninta. Tikiu, kad kitiems šis filmas turės nemenko poveikio emocijose – toks filmo tikslas. Mano akimis juosta, kad ir vykusi, šedevru nekvepia, o spekuliuoti mistiniais niuansais, na, to jau buvau per daug matęs kino pasaulyje, kad sudomintų ir sudrebintų.

Puiku filme sutikti vieną mėgstamiausių ispanų aktorių Belen Rueda. Taip pat kažkada muilo operų princese tituluota Angie Cepeda bei talentingasis Eduardo Noriega – visu kolektyvu esu labai patenkintas, ypatingai Eduardo Noriegos kuriamu gan sudėtingu personažu. Pasakysiu taip: filmas pakankamai vykęs, bet man siužeto esmės pateikimas buvo pernelyg nuobodokas, nesujaudinantis.

Mano įvertinimas: 7/10
IMDb: 6.3


Jūsų Maištinga Siela

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą