2013 m. kovo 26 d., antradienis

Filmas: "Mokytojas" / "The Master"




Sveiki visi,

Jau seniai svajojau pamatyti naujausią Paul Thomas Anderson darbą „Mokytojas“ (The Master) (2012 m.). Prieš tai matyti darbai „Magnolija“ (1999) ir „Bus kraujo“ (2007) padarė tikrai labai gerą įspūdį, to daugmaž tikėjausi ir iš naujausio Anderson darbo, bet, tiesą sakant, teko nusivilti...

Daug žadanti istorija ir scenarijus šįkart, manding, pasirodė silpnokas, netgi nuobodokas, nereikia net lyginti su ankstesniais režisieriaus darbais. Vietomis vos nepradėjau snūduriuoti, nors kontekstas atrodė įdomus ir turėjo psichologiškai įtraukti, tačiau to nebuvo. Tiesą sakant, nelabai įtikino ir pati istorija, pasirodė tokia be didesnės idėjos, palaida, o gal man trūko mano paties asmeninio įsigilinimo? Kas žino. Iš viso šio kūrinio išskirčiau tik vieną dalyką, kuris man patiko, tai aktoriai, kurie demonstravo aukštą pilotažą sudėtinguose vaidmenyse. Aktorių trio buvo nepakartojamas, o labiausiai mane sužavėjo Joaquin Phoenix. Daugelis iš jų gavo labai stambias nominacijas, netgi į „Oskarus“. 

Iš esmės taip kol kas ir nesupratau, ar buvo verta žiūrėti filmą vien tik dėl puikios vaidybos, ar nebuvo. Filmas man nepatiko, man visko ten trūko, norėjos išardyti ir perdaryti viską iš naujo. Truputį priminė seną gerą filmą su Rassellu Crowe „Nuostabus protas“, bet nė iš tolo jam neprilygo scenarijumi. Nežinau, nežinau... Jaučiuosi apviltas.

Mano įvertinimas: 6/10
Kritikų vidurkis: 86/100
IMDb: 7,1


 
Jūsų Maištinga Siela

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą