2010 m. gruodžio 21 d., antradienis

Eilėraščiai

Katė

Mano katei stiklinę akį įdėjo

Kitą dieną pati išsikrapštė prarijo ir nebegalėjo tuštintis

Suprask nereikia man jokių dirbtinių implantų

Ir žmonių nebereikia

Jei šitaip su manimi elgiasi

Busiu pati sau šeimininkė

Kad ir luošė

Kad ir sena

Kad ir pikta

Kad ir burnojanti

Bet pati sau luošė

Į teisę būti stipri

Silpnumo nirvanoj


Pasivaikščiojimas

Pirštais perbėgau stalą –

Liko taukuoti pėdsakai,

Išmindžiotos dulkės,

Prilipusios prie pirštų pagalvėlių

Tarsi prie žirgo kanopų.

Perbėgsiu pasaulį.

Kas liks iš žemės,

Kai kojos suris dulkėtus kelius?

Kas liks iš manęs,

Kai visą save sunešiosiu?

Sutrinsiu metus tarsi į dildę nagų

Ir žemai kris dulkės

Mano būties atminimų,

Kris ir sklaidysis po Visatą

Tarsi pigios skrajutės.


Laiškai

Palikau tavo laiškus gatvėje

Per naktį lijo ir smarkiai šalo

Jie paliko po ledu

Po tyliu kilimu

Kurį pakelti reikia didelių pastangų

Adresai dabar tarsi pro stiklą

Vaidenasi mėlynu pablukusiu rašalu

Ir jų įskaityti nebegaliu

Ir nežinau kas tu esi

Niekad tavo veido nemačiau kaštono blizgėjime

Tarsi velykiniam marguty

Pateptam aliejais kad blizgėtų

Neskaitysiu tavo laiškų

Tegu guli po ledu tarsi miegančios žuvys

Kai pamiršiu pyktį ir skriaudas

Aš pakelsiu kilimą

Ir rasiu tavo žodžius

Be atgalinio adreso

Iš stiklinio karsto


Ašaros

Pasigrakštinau dinozauro dantimi

Ir verkiu

Ledynmečio šaltumo ašarom

Į tavo skęstančią valtį

Kurioje nieko nebeliko


Sukūrimas

Aš tavo veidą, Dieve,

Po lelijos žiedlapį skabydamas išbarsčiau

Ir nebepamenu, kaip tu atrodai.

Sukursiu tave, kaip sukūrei mane

Kaip vaikas moko savo seną tėvą

Iš naujo žengti žingsnį,

Kartoti paprastus žodžius.

Aš tavo veidą į vėjuotą skverną

Rūko siūlais prisiuvau debesims

Ir išlydėjau į neatsimainomą tikėjimą,

Į tiesos ir melo tuoktuves.

Aplink visą pasaulį

Be trupinėlio ieškoti kelio

Kur nyko tavo veidas, Dieve?

Aš pradėjau kurt tave iš naujo,

Pamiršdamas, kad mane sukūrei pirmas.

Jūsų Maištinga Siela

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą