2013 m. birželio 19 d., trečiadienis

Vasaros malonumai: sodas, gėlės, knygos ir saulė!


Sveiki, 

Ar jums taip nebuvo, kai geriate arbatą prie savo darbo stalo ir, patingėję atsinešti šaukštelį, pamaišote skystį pirštu arba pieštuku? Man buvo. Ne, aišku, kad ne gėra. Esu didžiausias tinginys, koks tik kada vaikščiojo šioje žemėje. Manau, kad visi mes tokie ir esame. Tinginiai. Netgi didžiausi darboholikai yra užkietėję tinginiai, nes jie tiesiog tingi tingėti (juk tai toks darbas!), kad tiesiog iš desperatiškos nevilties pluša iki devinto prakaito...

Juokauju, tiesiog šis įrašas turėjo būti ne apie tai. Tiesiog pamačiau arbatos puodelį ant savo stalo. Ačiū Dievui, jame yra šaukštelis ir man nereikės grįžti per minų lauką.

O šiandien praleidau nuostabiai dieną! Kaitinausi sau sodelyje, pasitiesęs pledą, skaičiau „Šantaramą“, kurį, velniai griebtų, jau skaitau berods nuo vasario mėnesio ir niekaip nebaigiu! Deginaus šalia jazmino krūmo – tai skaniausias žiedų aromatas, koks tik begali būti šioje Žemėje. Dievinu šį kvapą! Bet jazmino krūmo laužyti nenorėjau, tad į kambarį parsinešiau didžiagalvių rausvųjų bijūnų, kurie greitai ims nužydėti, todėl, kai rašau šias eilutes, mano kambarys kvepia bijūnais. Prie jų dar pridėjau smilgų, šiek tiek rugiagėlių, - žinau, nesiderina, bet, velniai griebtų, man patinka rugiagėlės.

Ilgai stovėjau prie rugių lauko ir gaudžiau debesis fotoaparatu. Įkeliu nuotraukų pasidžiaugimams. O kaip jūs vasarojate?

 





Jūsų M. Siela

2 komentarai: