2013 m. birželio 18 d., antradienis

Filmas: "Kartą" / "Once"




Sveiki, 

Šiandien noriu trumpai pakomentuoti kino filmą „Kartą“ (Once) (2006). Tai airių režisieriaus John Carney muzikinė drama, kuri nesiremia į klasikinių miuziklų pamatą, o bando rasti gan novatoriškas išraiškas, neišsiskirti iš margos minios, bet kartu pateikti savitą šiltą ir romantišką jauseną. Išties šį filmą labai pamėgo tiek mūsų žiūrovai, tiek kino kritikai.

Na, galbūt tai skonio reikalas, ar kas nors kita, tačiau mane šis filmas labai nuliūdino ir nuvylė – nepatyriau tų subtilių realistiškų substancijų, kuriuos visi tvirtina apčiuopę. Man filmas pasirodė su itin skurdoku siužetu, tačiau balsingais ir dainingais aktoriais, dainų tekstai taip pat verti pagyros, tačiau pats filmas man pasirodė silpnokas, bespalvis, trūko vyksmo arba kitokios subtilumo išraiškos, nes scenos, bent man, nedvelkė tuo jausmingumu. Taip, tai filmas apie simpatijas ir tylų mylėjimą, atrandant tai, kas mus sieja, taip, tiesa ir tai, kad tai filmas, kuriame mes nesulauksime nė vieno bučinio, bet romantikos pakaks alkstantiems sočiai, bet... Tai taip nuspėjama ir neįdomu. Galbūt juostą žiūrėjau ne vietoje ir ne laiku, tačiau „Kartą“ galėtų sudominti merginas, paaugles, kurios iš filmų trokšta kažko kitokio, neaplenkiam muzikalumo ir „vilnietiško stiliaus“ gatvių su sunkiai besiverčiančiais žmonėmis, iš kurių tik ne daugelis daro tik tai, kas jiems gyvenime patinka, vardan to, kad išgyventų.

Ne mano filmas, daugiau nieko negaliu pasakyti.

Mano įvertinimas: 5/10
Kritikų vidurkis: 88/100
IMDb: 7.9


Jūsų Maištinga Siela

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą