2009 m. rugsėjo 5 d., šeštadienis

Skaudžios istorijos: Merginų patirtos prievartos skausmas nepalieka visą gyvenimą



Sveiki mielieji, šiandienos tema - prievarta. Tiesiog nieko nebegaliu pasakyti, tegul viską pasako tikri išgyvenimai, kuriuos įdedu:

Man buvo 15 m. Turėjau vaikiną, jam buvo 16 m. Tada dar buvau nekalta, skaisti panelė. Pas mus šeimoje buvo priimta, jog, jei vaikinas atėmė nekaltybę, tai turi su juo ir apsivesti. Jis atėjo išgėręs, namuose buvau viena, jis ne. Jų buvo keturi. Mano vaikinas pasikvietė į kambarį. Jame likom dviese, kiti virtuvėje. Jis pradėjo prie manęs kabinėtis, aš rėkiau, bet niekas manęs negirdėjo. Norėjau, kad kas nors ateitų, bet nieko neprisišaukiau. Jis suplėšė drabužius ir nuvertė mane į lovą, į tėvų lovą. Man buvo labai baisu, nes jis už mane stipresnis. Aš jam negalėjau pasipriešinti. Neužilgo jis buvo manyje. Man labai skaudėjo. Prakeikiau tą vakarą ir jį. Viską baigęs jis išėjo. Kitą dieną visiems prisigyrė, kad nuėmė man nekaltybę. Mama to nežinojo. To nežinojo nė vienas iš mano giminės. Paskui jis pradėjo mane mušti. Mušdavo, kad ateinu su kelnėm, ar su trumpesniu sijonu. Galiausiai ryžausi jį palikti. Jis pradėjo mane persekioti. Negalėjau eiti į mokyklą, nes ten jis manęs laukdavo ir mušdavo. Mane iš mokyklos išmetė dėl prasto lankomumo. Sužinojo mama. Mama bijojo ką nors sakyti tėvui. Po to incidento (nekaltybės praradimo) praėjus porai savaičių, prie manęs pradėjo seksualiai kabinėtis tėtis. Man buvo labai sunku. Neišlaikiau spaudimo, seksualinio persekiojimo, bandžiau žudytis, bet neišėjo. Dabar mama išsiskyrė su tėčiu. Tą vaikiną aš pamiršau. Persikrausčiau kitur. Susiradau kitą. Bet su juo santykiauti negaliu, man tai per daug skausminga ir baisu. Nenoriu, kad dar nors viena pana patirtų tai, ką patyriau aš. Visa tai labai baisu.
Dabar jau atsigaunu. Bet dar sunkiai. Norėjau tuo momentu numirti.
Inesa.

Sveiki, aš esu Saulė. Jums papasakosiu vieną baisiausių istorijų savo gyvenime.
Man buvo 13 m. Aš buvau namuose. Mano sesers vyras tą dieną kalbėjo įdomius dalykus apie kuriuos aš net nebuvau kalbėjusi. Jis mane pritraukė taip, kad aš net nenumaniau, kad taip gali įvykti. Kaip atėjo vakaras, visa tai įvyko man nenorint. Man tai buvo labai šlykštu, aš tada viskuo pasibjaurėjau, o ypač vyriška lytimi. Kitą vakarą vėl viskas panašiai įvyko. Aš bijojau būti namie, nes tada mes likdavome dviese. Sesuo buvo ligoninėje.
Man dabar yra 18 metų. Ir man labai sunku visa tai prisiminti. Aš negaliu draugauti su vaikinu, nes man jie šlykštūs. Ir aš bijau ką jie man pasakytų, kad pas mane nėra mano nekaltybės. Aš bijočiau jam papasakoti visą šią istoriją. Nelinkiu šito niekam. Ką gi, merginos, saugokitės ir nelinkiu jums to patirti, ką aš patyriau. Saulė.

Kai praradau nekaltybę, buvau 16,5 m. Tai įvyko ne mano noru, aš buvau išprievartauta ir paimta per jėgą. Tai buvo siaubinga, jaučiau tik pasibjaurėjimą ir šleikštulį, kadangi tai buvo nei mylimas žmogus, nei draugas, su kuriuo būčiau draugavus, o nepažįstamas bjaurybė, kuris pasinaudojo manimi. Visų pirma tai aš buvau per daug lengvabūdė, viskuo pasitikėjau ir negalvojau, kad tai galėtų atsitikti man. Aš su Rimvydu susipažinau dieną gatvėje, o vakare mes susitikome ir jis pakvietė kavos. Kai nuėjom į namus, duris užrakino ir pradėjo lįsti. Aš prašiau, verkdama kruvinom ašarom, kad mane paleistų, bet pasakė, kad bus dar, jeigu ne jam vienam. Ir paėmė jėga, skriausdamas ir grubiai. Tai buvo šlykščiausia mano gyvenime diena. Jutau, kad baisiai sutepta ir paniekinta. Nesinorėjo net gyventi. Tačiau dabar po 2 metų sutikau vaikiną, kuriuo tikrai pasitikiu ir jį myliu, jam viską papasakojau ir jis mane suprato ir nesmerkė už tai. Jis mane išmokė mylėti ir su juo dabar aš esu laiminga. Man dabar svarbiausia būti mylimai ir mylėti. Po to įvykio su visiškai nepažįstamais į atokesnes vietas neidavau, o kai suradau mylimą žmogų, man daugiau nieko ir nereikia.

Man buvo 14 metų, kai įsimylėjau vaikiną, kuris buvo vyresnis už mane 4 metais. Atrodė, kad mes ideali pora. Visur vaikščiojome kartu, jis mane pasitikdavo prie mokyklos, lydėjo namo. Gimimo dienos proga, kai man suėjo 15 metų, jis man padovanojo didelį pliušinį žaislą. Tiesą pasakius man buvo labai graudu, nes nenorėjau, kad jis mane skaitytų mažu vaiku. Norėjau, kad jis man padovanotų rožių, o jis man padovanojo žaislą. Nors, aišku, geriau žaislą, negu nieko. Per mano gimtadienį mes išgėrėme, aišku, man mažai reikėjo, kad prisigerčiau ir eičiau miegoti. Atsigulusi paprašiau savo vaikino, kad jis eitų irgi namo miegoti ir užmigau. Ryte atsikėlusiai labai skaudėjo pilvą, negalvojau, kad tarp jo ir manęs galėjo kas nors įvykti, nes jis nieko iki šiol neprašė ir net nebuvo užsiminęs. Atsisukusi pamačiau, kad jis guli šalia manęs, o tik po to pamačiau, kad aš be kelnių ir kelnaičių. Sutrikusi nežinojau ir ką begalvoti. Namie nieko nebuvo. Atsitokėjus nuėjau į vonią, nusiprausiau, nes buvau baisiai apsiverkus. Po gero pusvalandžio atsibudo jis, tai Ženia. Negalėjau pažvelgti jam į akis, nes buvo baisiai skaudu ir pikta. Jis apsirengė ir išėjo. Nežinodama ką daryti, paskambinau draugei ir paprašiau, kad ji ateitų pas mane. Draugė atėjo po geros valandos ir nespėjus užeiti, pradėjo juoktis ir šaipytis. Negalvojau, kad pletkai taip greit pasklis. Nors ir visai nesitikėjau, kad jis gali apie tai kam nors pasakyti. Sugrįžus sesuo man trenkė per veidą ir pasakė, kad aš paleistuvė. Po savo gimtadienio nenorėjau su niekuo kalbėtis ar bendrauti. Buvo sunkus laiko tarpas. Pradėjau nevaikščioti į mokyklą, nes ir ten buvo paskleisti pletkai apie mano 15-ąjį gimtadienį. Sėdėjau namie, nes tikėjausi, kad pas mane ateis jis. Deja, aš jo nesulaukiau. Supratau, kad aš jam suteikiau malonę, kuri ne visą laiką pasitaiko. Negalėjau patikėti, kad jis toks šlykštus. Viskas baigėsi tuo, kad negaliu matyti arba pasisveikinti su juo. Jis atsiprašinėjo, prašė, kad atleisčiau, bet aš viską negaliu pamiršti. Supratau, kad aš buvau juo tik susižavėjusi, bet nei jam, nei sau aš to neatleisiu.
Dabar jau man 17 metų, turiu vaikiną, bet su juo nesantykiavau ir nesantykiausiu, kol neištekėsiu. Jis mane supranta ir nori, kad aš tą įvykį pamirščiau, bet aš negaliu, nors jam sakau, kad pamiršau.
Neseniai eidama su savo vaikinu Kęstu sutikau Ženią, pasidarė baisu, nenorėjau sustoti, bet prireikė, nes Ženia pasisveikino ir nenorėjo manęs praleisti. Prasidėjo ankstesnysis šaipymasis, kad aš nuostabi buvau lovoje ir jis dar nori tai išbandyti. Aišku, Kęstas puolė su juo aiškintis ir vos nesusimušė. Pribėgo keli Ženios draugai ir juos atitraukė vieną nuo kito. Dabar, po šio įvykio, Kęstas pradėjo su manim keistai elgtis, pradėjo dėl to kaltinti mane, jog pati kalta kas įvyko per mano 15-ąjį gimtadienį. Dabar pradėjau dar daugiau nekęsti savęs ir sesuo pradėjo visai manęs nekęsti. Perėjau į kitą mokyklą. Ten man skiria daug dėmesio. Ženia sužinojęs, kur dabar mokausi, buvo atėjęs ir grasino, jog jeigu aš jam vėl neatsiduosiu, tai prisiminsiu jį visą gyvenimą ir, kad vieną dieną aš pati pas jį atbėgsiu. Negaliu pasakyti to Kęstui, nes jei pasakysiu, bijau, kad jį prarasiu. Noriu išsiskirti su Kęstu, bet bijau, kad prarasiu žmogų, kuris man paskyrė daug dėmesio, nes man jis tikrai rūpi. Nesu į jį įsimylėjusi, nes įsimylėti gali tik kartą, o tos pirmos meilės nesu sutikusi ir, tikriausiai, nesutiksiu ilgai. Tikuosi susitikus pirmą meilę susikaupsiu ir, gal, įstengsiu pamiršti tą baisią akimirką, per kurią aš praradau sau pasitikėjimą.

Man dar buvo 5 metai. Mama eidavo į darbą, ji dirbo gamykloje, aš buvau dar maža ir mane patėvis ištvirkino. Aš žadėjau viską mamai pasakyti, bet patėvis pasakė, jog mane užmuš. Mamai aš nesakiau, nes aš bijojau. Po to apsigyvenau pas močiutę ir gyvenau 4 metus, nes močiutė mirė. Tada man jau buvo 12. Patėvis vėl ištvirkino, nes neturėjo kitokio būdo kaip nubausti mane, nes aš neklausiau. Tada aš jau pasakiau policijai, bet jie neturėjo įrodymų, todėl jis dar gyvas, netgi namo bijau važiuoti. O mane išprievartavo namuose, o mama nepatikėjo. Todėl jaučiuosi pats nelaimingiausias žmogus pasaulyje. Aš tų dalykų nenoriu prisiminti, nes man skaudu. Mane iš viso tvirkino apie 20 kartų. Jo vardas Serioža, jam 35 metai. Inga, 14 metų.

Mane buvo išprievartavę Kaune. Aš buvau su drauge pas jos kaimyną ir kelias dienas mes ten vaikščiojome, bet po kelių dienų mus užrakino, sudėjo spynas, o mes negalvojome pabėgti. Ir jis mus nurengė, ir tuo metu kažkas nuslėpė rūbus, ir aš norėjau bėgt, ir rėkti, bet mane surišo, ir burną užklijavo. Aš tada mačiau, kai ją tvirkino, mums labai skaudėjo. Jo vardas Jonas 50 metų. Viktorija C., 13 m.

Buvo mano patėvis ir jie visi baliavojo. Mano patėvis Vytautas, 48 metų prisigėrė ir pasiūlė mano pusseserei Robertai, 13 metų eiti miegoti į sklepą. Ji nenorėjo, bet jis liepė, nes jei ji neitų, jis ją būtų primušęs ir todėl ji nuėjo. Jis jai davė gerti alkoholinių gėrimų ir ji gėrė. Ji verkė, nenorėjo gerti, bet jo labai bijojo. Paskui jie abu atsigulė į lovą. Jis ją pradėjo glostyti ir liepė jai nusirengti. Ji nusirengė ir jis jai pradėjo kaišioti į makštį. Ir ji daugiau nieko nebeatsiminė. Paskui man pasakojo ir mes kreipėmės į policiją. Ją ištyrė ir jai buvo pralaužta mergystės plėvė. Alesia, 14 metų.

Buvau su drauge Lina. Mes gėrėme. Prie mūsų priėjo trys bachūrai ir pasiūlė su jais važiuoti gerti. Mes sutikome ir nuvažiavome su jais gerti. Buvome daug išgėrusios, jie prie mūsų pradėjo kabinėtis. Mes supratome ko jie nori ir bandėme pabėgti, bet jie mus sugavo. Nuplėšė nuo mūsų rūbus ir išprievartavo. Daugiau nieko nenoriu prisiminti, nes tai buvo siaubinga. Tai buvo Utenoj. Jiems buvo metų 25, 29,30. Jų vardai Remigijus, Alvydas, Saulius. Diana, 16 metų.

1998 m. rugsėjo mėn. Rukloje apie 7 val. vakaro ėjau su drauge Olga. Ėjo išgėręs žmogus ir sako: ,,einame aš jums duosiu pinigų, jūs atliksite man paslaugą". Mes pabandėm nueiti ir jisai sako, kad atsekit kelnes ir palaikykit už ... ir mes tada pabėgom ir daugiau jo nematėm. 1999 metų sausio 19 d. mama susipažino su 24 metų Valdu. Jie gėrė visą naktį. Ir pradėjo lįsti prie manęs ir lįsti prie apatinės dalies, bučiuoti. Sako viskas bus gerai, nieko nebus. Po metų mama nieko neįtarė kai jie vėl prisigėrė, mama vėl išėjo iš namų ir pradėjo vėl lįsti. Tada aš miegojau su broliuku. Jaučiau, kad kažkas ima brolį ir tada aš atsibudau ir pradėjau rėkti. Tada kaimynas iškvietė policiją ir paaiškėjo, kad jisai buvo iš mūsų pavogęs televizorių ir užmušė mano šuniuką Beną. Jisai sėdo dviems metams į zoną. Nuo tada aš prie nepažįstamų nesiartinu. Buvo 2001 m. vasara. Kaune buvom prie Nemuno, statėm pilį ir pamatėm, kad kažkoks išsigimėlis deginasi nuogas. Ir aš pamačius nuskubėjau. Viktorija I., 13 metų.

Kai tai įvyko, man buvo 14 metų. Tai buvo rugsėjo 28, kai įvyko žiaurus ir niekad nepamirštamas dalykas. Aš buvau šokiuose su savo pussesere. Linksmai leidome laiką. Aišku, kad būtų linksmiau, mes šiek tiek išgėrėme alaus. Pasibaigus šokiams aš ėjau namo. Eidama namo aš jaučiau, jog mane kažkas seka. Taigi, mane užpuolė trys vaikinai, kurių aš nepažįstu. Tai darė vienas. Aš kiek įmanydama šaukiau, tačiau niekas negirdėjo mano pagalbos šauksmo. Tai buvo siaubinga. Po to įvykio man sukosi tik viena mintis galvoje - baigti savo gyvenimą. Tačiau pagalvojau apie savo artimuosius, juk negalėjau jų įskaudinti. Jaučiausi nieko verta mergina. Juk praradau tai, kas buvo man brangiausia. Jaučiausi nešvari. Tačiau jau praėjus 2 metams beveik tai pamiršau, tačiau ši trauma liko ir liks visam gyvenimui. Tie, kurie tai padarė, man yra nepažįstami ir jei atvirai, niekada nejaučiau tokios neapykantos kaip kad šiandieną ir visą gyvenimą jausiu tiem vaikinams. Ieva, 16 m.

Mes su Diana buvom lauke ir mums pasiūlė sugauti šuniuką. Tada man buvo 6 metai, o jai buvo 5. Mes sutikom. Kai gaudėm, jis mus nuviliojo. Mano draugę pačiupo senis, o aš spėjau pabėgti. Ja nuviliojo į pušyną. Aš negalėjau miegoti pora naktų, nes labai buvau jos pasiilgus. Paskui motina kreipėsi į policiją, kad surastų mergaitę, bet nerado. Aš turėjau tik globėjus. Man tuo metu buvo 10 metų. Aš ėjau po vakarienės į kioską ir mane sutiko vyras ir paklausė ar aš nenoriu eiti atsigerti limonado. Aš sutikau. Jis man nupirko ir pasakė: ,,einam pakalbėt". Aš nuėjau pasikalbėti. Jis kišo man rankas ir liepė čiulpti, bet aš nečiulpiau, tai mane išprievartavo. Man visus 5 mėnesius reikėjo gulėti ligoninėje ir kas antrą dieną darė operacijas dėl išprievartavimo. O brolis jam nupjovė ... ir užmušė, numetė nuo tilto. Gražina, 13 metų.

Tai labai žiaurus ir skausmingas jausmas. Aš nesimylėjau, bet mane išprievartavo. Man po to įvykio atrodė, kad žemė slysta iš rankų. Man atrodė, kad aš viena žemėja tokia. Norėjau mirti, žudytis, bet kai pasikalbėjau su psichologe, man pasidarė geriau. Aš praradau nekaltybę. Kai turėsiu savo vyrą, nežinau, kaip jam žiūrėsiu į akis. Aš labai gailiuosi.

Jei manai, kad tavo pasakojimas būtų kitiems pamokomas, parašyk: ,,life@zebra.lt“

M.S.

3 komentarai:

  1. bet kaip matau visos mergaites jaunos ir nekaltos, naivios... idomu kaip jauciasi tos kurios jau nebuvo mergaites.. :(( baisu :(

    AtsakytiPanaikinti
  2. Na bet tu 2 Uteniskiu pasakojime tai jos pacios kaltos.... raso mes gereme ir privaziavo 3 nepazystami baxurai pakviete vaziuoti su jais gerti,o poto isprievartavo...kur paneliu protas, pacios pasileidusios jeigu seda i masina pas nepazystamus vaikinus ir vaziuoja gerti....idomu ko jos tikejosi....o dabar skundziasi....Diana kita karta galvok ka darai kad poto verkti nereiketu,maziau gerk ir su nepazystamais tampykis....

    AtsakytiPanaikinti
  3. uzjauciu tave lbj, gaila kad negaliu su tavimi artimiau pabendrauti,verkiau kai skaisciau, parasyk man862467671

    AtsakytiPanaikinti