2010 m. gegužės 15 d., šeštadienis

Atsisveikinimas


Nutariau, kad metas atsiriboti nuo blogo. Kol kas jo neberašysiu, o gal ir niekada nebegrįšiu. Tai nusprendžiau iš dalies ir dėl piktų laiškų, komentarų, kurie smerkia, graso ir visaip kitaip peikia mano rašliavą. Sakau, jei žmonėm taip nepatinka, vadinasi, neverta. :) Bet tai yra tik pašalinis dalykas, didžiausia priežastis esu aš pats, dėl ko nusprendžiau čia užsidaryti. Kad ir kaip bebūtų, linkiu jums svarbiausio dalyko - gyventi, gyventi, gyventi. Sudie, Maištinga Siela.

5 komentarai:

  1. O aš maniau, kad esi iš tų, kurie nekreipia dėmesio į piktą kitų nuomonę. Iš tų, kurie nepasiduoda, juk būtent taip esi pasivadinęs, Maištinga Siela, nejaugi klystu? :)
    Žmonėms nepatinka kitokia nuomonė. Pikti žmonės netingi parašyti bjauraus komentaro. Tuo tarpu tie, kurie pritaria, dažniausiai perskaito, sutinka arba iš dalies sutinka su tuo, kas Tavo parašyta ir nutyli. Jie nesivelia į ginčus ir beprasmius pokalbius. Bet jie yra. Ir jiems patinka skaityti. Jei visgi nusprendei rimtai baigti, nepulsiu perkalbinėti, bet noriu pasakyti, kad man patikdavo skaityti Tavo mintis, knygų, filmų aprašymus.
    Ir kažkaip nemaloniai perėjo per širdį perskaičius šį (paskutinį?) įrašą, nors Tavęs ir nepažįstu. Tai tiek.

    AtsakytiPanaikinti
  2. Aš visai neseniai pradėjau sekti Tavo blog'ą ir man taip pat nesmagu išgirsti šią žinią...

    AtsakytiPanaikinti
  3. Tiesą sakant, tokių komentatorių, kurie mano, kad dievas jų pusėje, yra daugybė, ir jų kiekis nepriklauso nuo to, ar rašai blogą, ar ne. Kaip sakė Merfis, gyventojų skaičiui pasaulyje didėjant, proto kiekis išlieka tas pats. :) Galbūt, daugiau reiktų atkreipt dėmesį į tuos, kurie dar turi smegenų. :D

    AtsakytiPanaikinti
  4. Tikrai labai gaila, bet tikiuosi nustojai jį rašyti ne dėl kažkokių tai piktų komentarų, o tam buvo svari priežastis.
    Žmogau, Tu labai talentingas.

    AtsakytiPanaikinti
  5. ...pabaiga.... Na kaip dauguma miegsta sakyti: geriausia pabaiga virsuneja, negu buti iki nuosmuiko ir paskuj gailetis, tu Mindaugai padariai labai daug daugiau negu kasnors is musu gali padaryti. As labai didziuojosi tavimi respect'tas.
    (senas draugas - dabar "priesas" Tomis)

    AtsakytiPanaikinti