2010 m. rugpjūčio 2 d., pirmadienis

Filmas: "Nebrendylos"

Sveiki,

Žinot, po visų dramų ir siaubo filmų vėl pasiilgau komedijos. Visai neblogą teko pamatyti kino teatre. Net pats neįsivaizduoju, kokiu būdu sutikau eiti į komediją, bet jau taip nutiko, kad kino teatre totaliai nieko gero nerodė, repertuaras, mano akimis, miręs. Todėl sutikau su draugu, velniai nematė, eisiu į tą „Nebrendylos“ (Grown Ups) (2010 m.) Žinot, arba mano neuronai atprato nuo lėkštų amerikietiškų komedijų, ar kas pasidarė, bet man ši komedija patiko. Žvengiau!

Tiesą sakant, visai neseniai žiūrėjau ir „Saulėlydžio“ parodiją „Vampyrai užkniso juodai“, pusę filmo net nesijuokiau, priminė „Paties baisiausio filmo“ parodiją, seni atsibodę juokeliai. O štai „Nebrendylos“ sukėlė tikrą juoko bangą, žiūrėjau ir „lūžau“ iš tų subtilių ir gerai apgalvotų banalybių. Kitą vertus, ar juokingi dalykai gali būti ne banalūs? Svarbu viską kaip tu pateiksi ir priimsi. „Neprendylos“ priminė seniai matytą komediją „Pagirios Las Vegase“. Juoko porcija garantuota, dievaži, net prablaškė nuotaiką.

Šiame filme pasirodo ir garsioji mano numylėtinė Salma Hayek, kuri ir vėl atliko meksikietės gražuolės partiją. Nepaisant to, filmas labai sąmoningas. Man patiko, kad filme kaip niekad mažai amerikiečiams būdingo nešvankumo, bet ir be jo neapsieita. Užuot apie tai kalbėjęs, pridedu tailerį. Tiesa, rekomenduoju visiems, kurie liūdi arba pasiilgo juoko:

Jūsų Maištinga Siela

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą