2011 m. balandžio 25 d., pirmadienis

Filmas: "Bjaurusis aš"

Sveiki visi,

Šiandien noriu trumpai pristatyti kino filmą „Bjaurusis aš“ (Despicable Me) (2010 m.). Tai animacinis filmas skirtas visai šeimai. Žinot, siužetas labai paprastas, tai pasakojimas apie blogiuką, kuris širdyje nėra blogiukas, tačiau trokšta tokiu būti. Toks blogiukas ima konkuruoti su tikrais blogiukais ir pagaliau, panaudodamas sumažinimo aparatą, jis pavagia mėnulį. Esmėje, tai tikrai labai „faina“ ir linksma komedija, kadangi personažai tikrai labai žavūs, nes blogiukas nemoka būti blogiuku. Į šią paprastą istoriją įsipainioja ir trys mergaitės iš vaikų namų, kurios tampa to blogiuko įvaikintomis dukromis. Režisierius sukuria nemažai juokingų kurioziškų situacijų, kurios tikrai priverčia juoktis. Tos situacijos yra gan kvailos ir absurdiškos, tačiau ne vulgarios ir banalios, kokias mėgsta amerikiečiai suaugusiųjų komedijose, o „Bjaurusis aš“ yra kur kas geresnė visų tų amerikietiškų komedijų alternatyva.

Taip, man ši komedija priimtina, ji man patiko. Juokiausi ir kartu džiaugiausi su filmo herojais. Aišku, vieni juokingiausių personažų yra blogiuko pakalikai, geltonieji žmogeliukai, kurie konstruoja įvairius prietaisus ir prižiūri mergaites. Tie geltoni žmogeliukai labai meili, atsidavę ir pilni kurioziškumo, kuris tikrai ne vieną žiūrovą pavergia. Siūlau visiems pažiūrėti šį filmą, kuriems patiko „Ledynmečio“ sega, „Ilgo plauko istorija“, „La troškinys“ ir t.t.

Įvertinimas: 8/10

Jūsų Maištinga Siela

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą