2016 m. sausio 20 d., trečiadienis

Skaitytų knygų tinklapis www.sena.lt, arba už jūsų uždusinimą reklamomis mums gerai sumoka



Sveiki,

Tikriausiai tikrieji bukinistai, kurie „medžioja senas ir retas knygas“, kurių nebegalima daugiau niekur įsigyti, tik įvairiuose knygų komisuose, arba internetiniuose puslapiuose, kur žmonės įdeda savo senas knygas ir galima įsigyti iš bet kurio Lietuvos miestelio. Aš pats asmeniškai visiems rekomenduoju patį didžiausią knygų tinklą Lietuvoje www.sena.lt , kurioje dažnai randu to, ko praktiškai jau nebėra knygynuose, ar atskiruose knygų komisuose. Be to, galima derėtis dėl kainos ir praktiškai niekada nesu nusivylęs gautos knygos kokybe, nes ir ją galima išaiškinti su derinti, bet paskutiniu metu esu tiesiog pakraupęs sena.lt reklamos pertekliumi. Tiek alkoholio reklamos! Tiek vaistų reklamos, kad tiesiog retušuoja visi vaizduokliai, o puslapis tiesiogine žodžio prasme ima lūžti dėl to pertekliaus. Paskutiniu metu jaučiuosi užsukęs ne į sena.lt puslapį, kur galima naudotis gana patogia paieškos sistema, bet į kokį alkoholio skyrių, kur degtinė, brendis ir viskis upeliais srūva arba vaistinę, kur nuolaidos užgraužia ragenas – tiesiog labai nebepatogu! Iš to nepatogumo kyla tiesiog nusivylimas, kad, regis, visai padorūs tinklapiai tampa už papildomą mokesti reklamų erkių apspisti, o nukenčia patys lankytojai. Žodžiu, jeigu man reikia alkoholio, einu į parduotuvę, o ne į sena.lt, lygiai taip pat ir su vaistais. Jokios reklaminės užsklandėlės man gyvenime neįsiūlys jokio produkto, jeigu jo man dabar nereikia, todėl baikit kišti tą šlamštą į akis! 

Jūsų Maištinga Siela

2 komentarai:

  1. Dėl reklamų pertekliaus įvairiuose puslapiuose jau senokai esu įsiinstaliavusi adblock'ą. :) Iš karto akims geriau.

    AtsakytiPanaikinti
  2. o aš maniau, kad man vienai čia tas stumbras ir ko vaidenasi.. bet kad reklama reklamai nelygi. visur jos yra, bet ten jau konkrečiai "lipa ant akių". Puslapis tikrai puikus ir patogus, bet jau tos reklamos gyvas vargas..

    AtsakytiPanaikinti